حضور سریال «نوبت لیلی» در بخش مسابقه سی‌وپنجمین جشنواره جیرونا اسپانیا

سریال «نوبت لیلی» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی روح الله حجازی در نخستین حضور بین المللی خود به سی‌وپنجمین جشنواره جیرونا اسپانیا راه یافت.

به گزارش سینما خراسان به نقل از ایرنا، جشنواره جیرونا با بیش از سیزده هزار نفر مخاطب به عنوان بزرگترین و قدیمی‌ترین جشنواره کاتالونیا شناخته می‌شود که در شهر گوتیک‌وار و جادویی جیرونا در محوطهٔ کوستا براوا، کوه‌های پیرنه و در قلب سوررئالیسم دالی واقع شده و هر ساله طیف متنوعی از محصولات در ژانرهای مختلف به مخاطبان ارائه می‌دهد. این رویداد از ۶ الی ۱۲ نوامبر در ایالت کاتالونیا در اسپانیا برگزار خواهد شد.

بخش‌هایی از سریال بازی تاج و تخت در این شهر قرون وسطایی فیلم‌برداری شده است.

سرپرست نویسندگان «نوبت لیلی»، مهدی شیرزاد است و تیم نویسندگان؛ مهدی شیرزاد، سروش چیت‌ساز و روح‌الله حجازی هستند که فیلمنامه این سریال را در سبک رئالیسم جادویی به نگارش در آورده‌اند.

در خلاصه داستان این سریال آمده است:

لیلی از طریق کتابی مرموز در می‌یابد که او و خانواده‌اش تاکنون در زمان و مکان‌های بسیاری زیسته‌اند و اکنون «نوبت لیلی» است تا با رمزگشایی از کتاب و یافتن تابلوی ارزشمند نیاکانش دست به انتخابی بزند که به تمام این زندگی‌های زیسته معنا بدهد و …

سریال «نوبت لیلی» محصول اختصاصی نماوا بوده که توسط کمپانی ماداکتو پیکچرز با مدیریت محمد توریوریان به جشنوارهای جهانی عرضه می‌شود.