درگذشت یکی از فعالان باسابقه تئاتر/ مدیر سنگلج از همکار خود گفت

جمشید مددی از فعالان با سابقه تئاتر و اداره کل هنرهای نمایشی که اخیراً در تماشاخانه سنگلج به فعالیت خود ادامه می‌داد، روز جمعه ۲۳ اسفند بر اثر سکته قلبی درگذشت. به گزارش سینما خراسان، جمشید مددی از فعالان با سابقه عرصه تئاتر ایران و اداره کل هنرهای نمایشی بود که طی نزدیک به ۳ […]


جمشید مددی از فعالان با سابقه تئاتر و اداره کل هنرهای نمایشی که اخیراً در تماشاخانه سنگلج به فعالیت خود ادامه می‌داد، روز جمعه ۲۳ اسفند بر اثر سکته قلبی درگذشت.

به گزارش سینما خراسان، جمشید مددی از فعالان با سابقه عرصه تئاتر ایران و اداره کل هنرهای نمایشی بود که طی نزدیک به ۳ دهه گذشته در مجموعه‌های تئاتر شهر، اداره برنامه‌های تئاتر و همچنین تماشاخانه سنگلج فعالیت می‌کرد. وی روز جمعه ۲۳ اسفند و بر اثر سکته قلبی چشم از جهان فروبست.

پریسا مقتدی مدیر تماشاخانه سنگلج که سابقه همکاری با جمشید مددی در این تماشاخانه و همچنین در عرصه تئاتر را داشت، در حالیکه بسیار متأثر بود، به سینما خراسان گفت: روز پنجشنبه ۲۲ اسفند در گروه تماشاخانه سنگلج در فضای مجازی پیامی را مبنی‌بر مساعد نبودن حال آقای جمشید مددی دیدم. ساعت ۴ عصر بود که با ایشان تماس گرفتم و جویای احوالش شدم. مدام می‌گفت که جای نگرانی نیست و حالش خوب است.

وی ادامه داد: متأسفانه ساعت ۱۰ دیشب متوجه خبر درگذشت آقای مددی شدم و در تماس‌هایی که با خانواده و دوست ایشان آقای مجتبی گیویان داشتم، خبر تأیید شد. به گفته آقای گیویان درگذشت ایشان بر اثر سکته قلبی بوده است.

مقتدی درباره مراسم خاکسپاری زنده‌یاد جمشید مددی، اظهار کرد: خانواده ایشان اقدامات لازم برای خاکسپاری آقای مددی در شهر اردبیل را انجام داده‌اند و قرار است ایشان در زادگاهش به خاک سپرده شود.

مدیر تماشاخانه سنگلج در پایان سخنان خود تأکید کرد: همه ما تجربه مرگ ناگهانی عزیزان، دوستان و همکاران خود را داشته‌ایم ولی با این وجود همچنان از دست دادن عزیزان باورنکردنی است. من یکی از بهترین همکارانم را از دست دادم و داغشان بر دل من نشست. آقای مددی که انسانی بسیار شریف و با گذشته بود، سال دیگر بازنشسته می‌شد. واقعاً برای از دست دادن آقای مددی که سابقه فعالیت بالایی در تئاتر داشت و همه از او به نیکی یاد می کنند، متأسفم.