دومین «مکاشفات شخصی» داوود بنی‌اردلان به ثالث رسید

رویداد دریافت «مکاشفات شخصی۲» با مدیریت داوود بنی اردلان و اجرای تعدادی از هنرمندان از ۱۰ مرداد در گالری ثالث برگزار می‌شود. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سینما خراسان، رویداد دریافت «مکاشفات شخصی۲» با مدیریت داوود بنی اردلان و با محوریت قرار دادن چگونگی دریافت هنرمندان و مخاطبان از یک متن ادبی، اجراگران و بازدید […]


رویداد دریافت «مکاشفات شخصی۲» با مدیریت داوود بنی اردلان و اجرای تعدادی از هنرمندان از ۱۰ مرداد در گالری ثالث برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سینما خراسان، رویداد دریافت «مکاشفات شخصی۲» با مدیریت داوود بنی اردلان و با محوریت قرار دادن چگونگی دریافت هنرمندان و مخاطبان از یک متن ادبی، اجراگران و بازدید کنندگان را به چالش می کشد.

اولین رویداد دریافت «مکاشفات شخصی» دی ماه سال ۹۵ در گالری ایرانشهر توسط بنی اردلان اجرا شد.

رویداد دریافت «مکاشفات شخصی۲» در چهار اتاق طراحی می شود؛ سه هنرمند (نویسنده، موزیسین و نقاش) هر یک در اتاقی قرار می گیرند و متنی با محوریت عشق و شهر توسط نویسنده خوانده می شود، سپس موزیسین و نقاش به صورت بداهه به خلق اثر می پردازند. در این پروسه، مخاطب با روند خلق و رسیدن به اثر هنری از یک متن و یا تکست واحد و چگونگی تبدیل این ابژه به سوژه برخورد می کند.

در این رویداد قرار نیست خروجی صرفاً اثر هنری باشد بلکه روند خلق اثر و دریافت از زیر متن یا ساب تکست خود سوژه اصلی است. این رویداد در هفت شب، هر شب با سه هنرمند و در مجموع با هفت نویسنده، هفت نقاش – مجسمه ساز و هفت نوازنده، در گالری ثالث برگزار می شود.

این رویداد از ۱۰ تا ۱۶ مردادماه در گالری ثالث به نشانی خیابان کریمخان زند، بین ایرانشهر و ماهشهر برگزار می شود. هنرمندانی که به عنوان اجراگر در این رویداد حضور دارند، عبارتنداز: محمد شهسواری، لیلی گلستان، مهدی یزدانی خرم، سیامک گلشیری، مهسا محبعلی، عالیه عطایی، نگارخارکن، آرش صادق بیگی، نجمه کزازی، آرمان یعقوب پور، حکمت رحمانی، زهرا شفیعی، مانی کومار، اوژن شیر اوژن، مرتضی متقی، مر تی عزیززاده، ژوبین عسگریه، شایان شکر آبی، مهدی ساکی، عرفان فرشی زاده و امیر حسین تفرشی پور.