«روان‌شناسی و جامعه‌شناسی تئاتر» به بازار کتاب می‌رسد

کتاب «هنرهای نمایشی؛ روان شناسی و جامعه شناسی تئاتر» به قلم حسن پورگل محمدی وارد بازار کتاب می‌شود. حسن پورگلمحمدی نویسنده کتاب «هنرهای نمایشی؛ روان شناسی و جامعه شناسی تئاتر» در این باره به سینما خراسان گفت: این کتاب پس از یک سال نگارش، پژوهش و گردآوری فروردین ۱۴۰۰ برای علاقه‌مندان این حوزه وارد بازار […]


کتاب «هنرهای نمایشی؛ روان شناسی و جامعه شناسی تئاتر» به قلم حسن پورگل محمدی وارد بازار کتاب می‌شود.

حسن پورگلمحمدی نویسنده کتاب «هنرهای نمایشی؛ روان شناسی و جامعه شناسی تئاتر» در این باره به سینما خراسان گفت: این کتاب پس از یک سال نگارش، پژوهش و گردآوری فروردین ۱۴۰۰ برای علاقه‌مندان این حوزه وارد بازار کتاب می‌شود. بسیاری از تحقیقات و پژوهش‌های این کتاب در فرآیند یک پروژه اجرایی و آزمایشگاهی که از آذر ۱۳۹۶ تا خرداد ۱۳۹۹ رخ داد و به جشنواره تئاتر مجازی «تک» رسید، صورت گرفته است.

وی افزود: این کتاب در ۹ فصل مختلف با مقدمه و نوشتاری از رحمت امینی، شهرام خرازی‌ها، جلال افشار و علیرضا غفاری که همگی عضو کانون ملی منتقدان تئاتر هستند، توسط انتشارات طراحان تین منتشر خواهد شد.

این کارگردان و مدرس تئاتر در پایان عنوان کرد: امید که تک‌تک این ۹ فصل هر چه زودتر توسط خود دانشجویان به بحث و تبادل نظر گذاشته شود و باب مباحث جدیدی را باز کند.