«زمان در حبس قصر» به صحنه می‌رود/ اجرای یک تئاتر کاربردی

میلاد جباری مولانا طراح و کارگردان نمایش «زمان در حبس قصر» از اجرای این نمایش به شیوه تئاتر کاربردی در باغ موزه قصر خبر داد. به گزارش سینما خراسان به نقل از روابط عمومی نمایش، میلاد جباری مولانا درباره اجرای نمایش «زمان در حبس قصر» گفت: قصد داریم نخستین موزه زنده ایران را با اجرای […]


میلاد جباری مولانا طراح و کارگردان نمایش «زمان در حبس قصر» از اجرای این نمایش به شیوه تئاتر کاربردی در باغ موزه قصر خبر داد.

به گزارش سینما خراسان به نقل از روابط عمومی نمایش، میلاد جباری مولانا درباره اجرای نمایش «زمان در حبس قصر» گفت: قصد داریم نخستین موزه زنده ایران را با اجرای نمایش «زمان در حبس قصر» و با موضوع انقلاب اسلامی و رنج‌هایی که زندانیان سیاسی در بند رژیم طاغوت در این مکان متحمل شدند، اجرا کنیم و بسیار خوشحالیم که حاصل تلاش‌های ما در بخش چهل سالگی جشنواره تئاتر فجر نیز پذیرفته و مورد پسند ستاد دبیرخانه جشنواره واقع شد.

وی درباره جزییات این نمایش توضیح داد: این نمایش به صورت تئاتر کاربردی و در بخش دیگر گونه اجرایی در بخش چهل سالگی انقلاب جشنواره سه اجرا خواهد داشت و از ۲۰ بهمن ماه به مدت یک ماه در باغ موزه قصر واقع در خیابان دکتر علی شریعتی، خیابان پلیس با اجرای عمومی میزبان علاقه مندان خواهد بود.

جباری مولانا رده سنی مخاطبان این نمایش را بالای دوازده سال اعلام کرد.