«زندگی در لانگ شات یا مرگ در کلوزآپ» مساله این است!

نمایش «زندگی در لانگ شات یا مرگ در کلوزآپ» به کارگردانی محمدرضا مالکی این روزها در سالن کوچک تالار مولوی روی صحنه است. دریافت ۸ MB به گزارش سینما خراسان، نمایش «زندگی در لانگ شات یا مرگ در کلوز آپ» به نویسندگی محمدرضا مالکی و جواد خورشا و کارگردانی محمدرضا مالکی از بیست و هفتم […]


نمایش «زندگی در لانگ شات یا مرگ در کلوزآپ» به کارگردانی محمدرضا مالکی این روزها در سالن کوچک تالار مولوی روی صحنه است.

دریافت ۸ MB

به گزارش سینما خراسان، نمایش «زندگی در لانگ شات یا مرگ در کلوز آپ» به نویسندگی محمدرضا مالکی و جواد خورشا و کارگردانی محمدرضا مالکی از بیست و هفتم بهمن در سالن کوچک تئاتر مولوی اجرای خود را آغاز کرده و همه روزه ساعت ۱۷ به صحنه می رود. جدیدترین تیزر این اثر نمایشی نیز به تازگی منتشر شده است.

در این مونولوگ نمایشی محمدرضا مالکی به عنوان بازیگر هم ایفای نقش می کند.

نمایش «زندگی در لانگ شات یا مرگ در کلوز آپ» درباره زندگی یکی از هنروران سینما به نام رضا مژده است. روزی فراخوان بازیگری به دست رضا مژده می رسد و او قرار است در ویدئویی یک دقیقه ای خودش را معرفی کند و همین مساله مجالی می شود برای روایت خاطراتی که از سینما داشته است. او در فضای جریان سیال ذهن یک عمر زندگی خود را که تحت تاثیر عشق به سینما بوده است مرور می کند.

در توضیح این اثر نمایشی آمده است: «این نمایش تقدیم می شود به تمام بازیگران و هنرورانی که عاشقانه نقش های کوچکی را بازی کردند ولی هرگز دیده نشدند تا از آنها قدردانی شود و سینما همیشه بدهکار آنها خواهد بود.»