سوم خرداد گذشت و پردیس سینمایی مهر کوهسنگی افتتاح نشد 

وعده سرپرست امور سینمایی حوزه هنری خراسان رضوی مبنی بر افتتاح پردیس سینمایی "مهر کوهسنگی" در سوم خرداد ماه محقق نشد.

این مسئول پیش از این در گفتگو با خبرنگار سینما خراسان از افتتاح پردیس سینمایی “مهر کوهسنگی” که قرار بود جایگزین سینمای تخریب شده “قدس” در مشهد باشد، در سوم خرداد ماه همزمان با سالروز فتح خرمشهر خبر داده بود اما این مجموعه سینمایی افتتاح نشد.

احمدرضا بهبهانی امروز (چهارشنبه) در پاسخ به سوال خبرنگار سینما خراسان در خصوص علت تاخیر در بهره برداری از این پروژه گفت: پیشرفت اجرایی این مجموعه سینمایی به ۹۰ درصد رسیده و از امروز قرار است نصب صندلی های آن آغاز شود.

وی بیان کرد: نمی توان زمان دقیقی برای افتتاح مجموعه سینمایی مهر کوهسنگی مشخص کرد اما بزودی بهره برداری از آن آغاز می شود و در اختیار دوستداران سینما قرار می گیرد.

به گزارش سینما خراسان، در شورایی که دو سال قبل در حوزه هنری کشور در ارتباط با تمام سینماها تشکیل گردید، تصمیم گرفته شد سینماهایی که مخروبه شده‌اند یا در مکان نامناسب قرار دارند، واگذار شوند و به جای آنها سینماهای بهتر در مکان بهتری خریداری و ساخته شوند، یا اینکه سینماهای قدیمی بازسازی گردند.

در این راستا مقرر شد سینما قدس نیز واگذار شود و طبقه ششم برج مهر کوهسنگی خریداری و با نام “پردیس سینمایی مهرکوهسنگی” جایگزین سینما قدس گردد. طبق گفته مسئولان “پردیس سینمایی مهرکوهسنگی” با ۱۱ سالن در یک فضای وسیع‌تر با بیش از پنج هزار و ۵۰۰ متر مربع فضای سرپوشیده و فضای روباز، قرار بود حدود یک سال دیگر به بهره برداری برسد اما چند ماه از آن زمان می گذرد و هنوز این پردیس به بهره برداری نرسیده است.