شناساندن ارزش و هویت پیکسل در نمایشگاه «گلیچ: زبان پیکسل»

نمایشگاه گروهی فیلم و ویدئو با عنوان «گلیچ: زبان پیکسل» به کوشش محمدعلی فاموری و صادق مجلسی‌پور در گالری باوان برپا شده است. به گزارش سینما خراسان، نمایشگاه گروهی فیلم و ویدئو با عنوان «گلیچ: زبان پیکسل» به کوشش محمدعلی فاموری و صادق مجلسی‌پور به مدت ۱۱ هفته، میزبان آثار ویدئویی ۲۷ هنرمند حوزه گلیچ […]


نمایشگاه گروهی فیلم و ویدئو با عنوان «گلیچ: زبان پیکسل» به کوشش محمدعلی فاموری و صادق مجلسی‌پور در گالری باوان برپا شده است.

به گزارش سینما خراسان، نمایشگاه گروهی فیلم و ویدئو با عنوان «گلیچ: زبان پیکسل» به کوشش محمدعلی فاموری و صادق مجلسی‌پور به مدت ۱۱ هفته، میزبان آثار ویدئویی ۲۷ هنرمند حوزه گلیچ آرت در گالری باوان است و هر جمعه آثار ویدئویی ۲ هنرمند را به مدت ۷ روز به نمایش گذاشته می‌شود.

این نمایشگاه که از یک سال پیش برنامه ریزی و تدارک دیده شده است، در تلاش است تا به دور از جهان بینی عموم نسبت به مقوله نویز، به شناساندن ارزش و هویت پیکسل بپردازد و مخاطب در ذهن خود زبان پیکسل را وادار به بازخوانی دوباره کند.

آبارکا، آرش معصوم، آرزو رمضانی، بهروز فراهانی، دیو فنگ، الناز محمدی، عرفان عاشوریان، فرانسسکو کوروی، فراکو پالیوف، گلناز بهروزنیا، حسین پوراسماعیل، محمدعلی فاموری، نازیلا کریمی، ندا دست‌افکن، نیکزاد عربشاهی، نیما منصوری، پریسا پاک‌ضمیر، پرنیان دنیاری، رضا فاموری، راضیه کوشکی، ساباتو ویسکونتی، صادق مجلسی، شالالا سلام‌زاده، سینا کیادلیری، شهاب شاه‌علی، ساتوره و وحید قادری، هنرمندان حاضر در این نمایشگاه هستند.

فعالیت این نمایشگاه تا تاریخ ۲۱ اسفند ۹۹ به صورت اختصاصی در بخش منهای یک گالری باوان به نشانی خیابان مطهری، خیابان لارستان، خیابان عبده، پلاک ۷ ادامه خواهد یافت. رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط مخاطبان در حین بازدید از نمایشگاه الزامی است.