تازه های کتاب / دو کتاب جدید با موضوع انگیزشی توسط نویسنده جوان مشهدی

دو کتاب جدید نویسنده جوان مشهدی با عناوین "همراه با فانوس" و "رهایی به دست خودت" که با مجوز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی به چاپ رسیده است، به موضوعات انگیزشی و روان شناسی اشاره دارد.

ملیحه سیستار در تشریح جزئیات نخستین آثار مکتوب خود به خبرنگار سینما خراسان گفت: دو کتاب “همراه با فانوس” و “رهایی به دست خودت” در سالهای ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ به چاپ رسیده و جزو نخستین آثار من است.

او که ۲۶ سال سن دارد و مدتی است که نوشتن را آغاز کرده است، افزود: مطالب این کتابها به صورت قطعه های ادبی کوتاه و بلند است که تلاش کردم تجربیات خودم را در سالهای گذشته در قالب جملات ادبی به رشته تحریر درآورم و آنها را با مخاطبین به اشتراک بگذارم.

سیستار ادامه داد: کتاب “همراه با فانوس” که در سال گذشته به چاپ رسید، ۹۷ صفحه دارد و کتاب “رهایی به دست خودتت” از حدود ۱۰۰ صفحه برخوردار است که در انتهای آن برخی از شعرهایم نیز درج شده است.

وی در خصوص ربط موضوعی قطعات ادبی دو کتاب مزبور گفت: قطعات ادبی هر دو کتاب داستان مستقل خود را دارد اما آنچه آنها را بهم متصل می کند، موضوعات انگیزشی است که مخاطب را به ادامه خواندن سایر قطعات ترغیب می نماید.

علاقه مندان می توانند دو کتاب “همراه با فانوس” و “رهایی به دست خودتت” را از فروشگاه های کتاب سطح شهر مشهد خریداری کنند.