فهرست منتشرشده تهیه‌کنندگان هنوز قطعی نیست/ مهلت رسیدگی به شکایات

دبیر کمیته یکپارچگی تهیه‌کنندگان با اشاره به لیست منتشر شده اسامی تهیه‌کنندگان با تایید سازمان سینمایی تاکید کرد این فهرست لیست اولیه است و نهایی به شمار نمی‌رود. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سینما خراسان، سید ضیا هاشمی دبیر کمیته یکپارچگی تهیه‌کنندگان درباره لیست منتشرشده از اسامی تهیه‌کنندگان در گفتگو با سینما خراسان درباره لیست […]


دبیر کمیته یکپارچگی تهیه‌کنندگان با اشاره به لیست منتشر شده اسامی تهیه‌کنندگان با تایید سازمان سینمایی تاکید کرد این فهرست لیست اولیه است و نهایی به شمار نمی‌رود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سینما خراسان، سید ضیا هاشمی دبیر کمیته یکپارچگی تهیه‌کنندگان درباره لیست منتشرشده از اسامی تهیه‌کنندگان در گفتگو با سینما خراسان درباره لیست منتشرشده اسامی تهیه‌کنندگان توضیح داد: این لیست اولیه است که توسط ۴ صنف پالایش و استخراج‌شده و لیست قطعی به شمار نمی‌رود.

وی ادامه داد: هر یک از تهیه‌کنندگان سینما که نام خود را در لیست منتشرشده نمی‌بینند، تا پایان خردادماه فرصت دارند تا بر اساس نظام‌نامه منتشرشده مدارک خود را ارائه دهند.

هاشمی گفت: برخی از افراد ممکن است به وضعیت خود که شامل پیوسته، موقت و رسمی است معترض باشند این دوستان هم به سرعت بر اساس نظام‌نامه تهیه‌کنندگی مدارک را ارائه دهند تا در خصوص تغییر وضعیت آنها اقدام شود.

وی تاکید کرد: لیست منتشرشده لیست اولیه است و تا پایان خردادماه فرصت هست تا لیست قطعی آماده شود و ما پاسخگوی دوستان هستیم.

هاشمی در پایان گفت: بر اساس لیست قطعی که در آخر خردادماه به آن خواهیم رسید جلسه‌ای را برای مجمع عمومی صنف واحد تهیه‌کنندگی برگزار می‌کنیم، امیدواریم با استعانت از خداوند منان و همت دوستان تهیه‌کننده این کار مهم انجام شود تا بار دیگر شاهد وحدت و یکپارچگی و قدرت تهیه‌کنندگان باشیم.