فیلم “مرد بازنده” نمای دیگری از دغدغه های اجتماعی کارگردان است

یک منتقد سینما گفت: محمدحسین مهدویان در اثر جدید خود به نام "مرد بازنده" نشان می دهد که همچنان پر از دغدغه های اجتماعی و سیاسی است.

محمد عنبرسوز در حاشیه چهارمین روز از جشنواره فیلم فجر مشهد در گفتگو با خبرنگار سینما خراسان افزود: “مرد بازنده” فیلم پر سر و صدای امسال بوده که در بیشتر سالنهای سینما با استقبال ویژه مردم همراه شده است.

وی بیان کرد: سوال مهمی که درباره اثر جدید مهدویان مطرح بوده، چرایی اصرار مهدویان به تغییر موقعیت خود به صورت ژانر به ژانر در فیلمها است، این فیلمساز در فیلم مرد بازنده نشان می دهد همچنان دغدغه مافیا و روابط اجتماعی دارد.

وی ادامه داد: مهدویان در فیلم “مرد بازنده” انسان را می فهمد و پدر را به شکل قابل قبولی در فیلم درمی آورد، با اینکه گفته بودند، این فیلم شباهت به سریال زخم کاری دارد اما یک اثر جنایی است و معماها تو در تو پیش می روند و این کناره حرفهایی هم برای گفتن دارند.

یک منتقد سینما گفت: جواد عزتی در فیلم “مرد بازنده” مثل همیشه خوب است و مابقی بازیگران همان ترکیب قابل انتظار بوده و عوامل پشت دوربین هم همین طور هستند.

عنبرسوز اظهار داشت: تماشای فیلم “مرد بازنده” این سوال را در ذهن مخاطبان دوباره تداعی می کند که کارگردان با این مسائل روشن و توانایی استفاده از دوربین چرا اینقدر اصرار دارد، فیلم به فیلم ژانر خود را عوض کند و این بازیگوشی دارد کار دست مهدویان می دهد.

“مرد بازنده” فیلمی ایرانی به کارگردانی محمدحسین مهدویان محصول سال ۱۴۰۰ است. نوشتن فیلم‌نامهٔ این فیلم بر عهدهٔ ابراهیم امینی، حسین حسنی و مهدویان بوده‌است. بازیگران این فیلم جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور، بابک کریمی، آناهیتا درگاهی، مهدی زمین‌پرداز، مجید نوروزی، امیرحسین هاشمی، امیر دژاکام، سجاد بابایی، منوچهر علی‌پور، شبنم قربانی، ونوس کانلی و ملیکا پازوکی هستند.

فیلم ماهان به کارگردانی و تهیه کنندگی “علی شاه حاتمی” یکی از آثار حاضر در چهلمین جشنواره فیلم فجر است.

نوزدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد از ۱۵ تا ۲۲ بهمن ماه با اکران ۱۹ فیلم از ۲۲ فیلم چهلمین جشنواره فیلم فجر در هشت پردیس سینمایی این کلانشهر در حال برگزاری است.