قیمت جدید بلیت سینماهای مدرن تعیین شد

رئیس اداره امورسینمایی و سمعی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: سازمان امور سینمایی و سمعی و بصری کشور قیمت جدید بلیت سینماهای مدرن در شهرستانها را مطابق با قیمت بلیت پردیس های سینمایی تهران اعلام کرد. سید حجت طباطبایی در گفت‌وگو با سینما خراسان بیان کرد: طبق اعلام سازمان […]

رئیس اداره امورسینمایی و سمعی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: سازمان امور سینمایی و سمعی و بصری کشور قیمت جدید بلیت سینماهای مدرن در شهرستانها را مطابق با قیمت بلیت پردیس های سینمایی تهران اعلام کرد.

سید حجت طباطبایی در گفت‌وگو با سینما خراسان بیان کرد: طبق اعلام سازمان امور سینمایی و سمعی بصری کشور قیمت بلیت ها درسال ۹۸ برای سینماهای مدرن شهرستان ها ۱۳۵۰۰ تومان تعیین شده است.

رئیس اداره امورسینمایی و سمعی و بصری ادامه داد: طبق این ابلاغیه روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و چهارشنبه  حداکثر قیمت بلیت سینماهای مدرن در شهرستانها۱۳۵۰۰ تومان به علاوه  ۹ درصد ارزش افزوده محاسبه می شود.

وی افزود:  قیمت بلیت در روزهای سه شنبه ۹ هزار تومان و روزهای تعطیل، پنج شنبه و جمعه ها حداکثر  ۱۸هزار تومان خواهد بود که سینما داران ۹ درصد ارزش افزوده به این قیمتها اضافه می کنند.

وی بیان کرد: مطابق اعلام قبلی بلیت سینماهای ممتاز، درجه یک و دو باید به قیمت سال گذشته به علاوه ۹ درصد ارزش افزوده فروخته شود.