معرفی سخنرانان بخش علمی و دانشگاهی جشنواره جهانی فیلم فجر

اسامی چهار نفر از اندیشمندان سینمای جهان که در بخش علمی و دانشگاهی سی‌ و هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر سخنرانی می‌کنند، اعلام شد. به گزارش سینما خراسان به نقل از ستاد خبری سی و هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر، پروفسور جان هیل استاد دپارتمان هنرهای رسانه در رویال هالووی دانشگاه لندن به عنوان سخنران […]


اسامی چهار نفر از اندیشمندان سینمای جهان که در بخش علمی و دانشگاهی سی‌ و هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر سخنرانی می‌کنند، اعلام شد.

به گزارش سینما خراسان به نقل از ستاد خبری سی و هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر، پروفسور جان هیل استاد دپارتمان هنرهای رسانه در رویال هالووی دانشگاه لندن به عنوان سخنران در کارگاه‌های «سیاست گذاری سینمایی در عصر جهانی‌شدن»، «سینما و سایر رسانه ها» و «جایگاه سینمای ایران در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی» در بخش علمی و دانشگاهی سی و هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر حضور خواهد داشت.

دیگر مهمان بخش علمی و دانشگاهی سی و هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر پروفسور سویونگ کیم عضو هیات موسس و بنیانگذار چندین جشنواره سینمایی در کره جنوبی است که در کارگاه‌های «سیاست گذاری سینمایی در عصر جهانی‌شدن»، «مطالعات جشنواره سینمایی»، «مطالعات سینمای جهان» و «جایگاه سینمای ایران در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی» به عنوان سخنران حضور پیدا می‌کند.

همچنین پروفسور ماری که دِوالک دانشیار مطالعات رسانه و مدیر «برنامه هنرها و جامعه» در دانشگاه اوترخت هلند برای سخنرانی در کارگاه‌های «سیاست گذاری سینمایی در عصر جهانی‌شدن»، «تلویزیون و رسانه‌های جدید»، «مطالعات جشنواره سینمایی» و «جایگاه سینمای ایران در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی» مهمان جشنواره جهانی فیلم فجر در بخش علمی و دانشگاهی خواهد شد.

پروفسور تیاگو دو لوکا دانشیار مطالعات فیلم و تلویزیون در دانشگاه وارویک نیز در بخش علمی و دانشگاهی سی و هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر در کارگاه‌های «سینمای آهسته» و «جایگاه سینمای ایران در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی» سخنرانی می‌کند.

سی و هفتمین دوره جشنواره جهانی فیلم فجر از ۱۸ تا ۲۶ آوریل ۲۰۱۹ برابر با ۲۹ فروردین تا ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ به دبیری رضا میرکریمی در تهران برگزار می‌شود.