معرفی هیأت داوران بخش هنرهای تصویری هنرواره «روایت جهاد»

نخستین هنرواره ملی «روایت جهاد»، با معرفی امین صافی‌زاده به عنوان دبیر هنری بخش هنرهای تصویری مهرواره، هیات داوران خود را در این بخش معرفی کرد. به گزارش سینما خراسان به نقل از روابط عمومی حوزه هنری، سیدمرتضی دارابی دبیر اجرایی نخستین هنرواره ملی «روایت جهاد»، داوران بخش هنرهای تصویری این هنرواره را معرفی کرد. […]


نخستین هنرواره ملی «روایت جهاد»، با معرفی امین صافی‌زاده به عنوان دبیر هنری بخش هنرهای تصویری مهرواره، هیات داوران خود را در این بخش معرفی کرد.

به گزارش سینما خراسان به نقل از روابط عمومی حوزه هنری، سیدمرتضی دارابی دبیر اجرایی نخستین هنرواره ملی «روایت جهاد»، داوران بخش هنرهای تصویری این هنرواره را معرفی کرد. امین صافی‌زاده نیز دبیری هنری جشنواره را بر عهده دارد.

بر این اساس، احسان خداپرست کارشناس ارشد حوزه نماهنگ، جواد توسلی کارشناس رسانه و فضای مجازی، مهاجر توحیدپرست کارگردان فیلم کوتاه و مستند، محمد قائلی کارشناس گرافیگ و موشن‌گرافی و عرفان خداپرست تهیه‌کننده نماهنگ و فیلم کوتاه به عنوان داوران بخش هنرهای تصویری معرفی شدند.

اختتامیه هنرواره ملی «روایت جهاد» با موضوع مجاهدت‌های مردمی در عرصه مواسات و مبارزه با ویروس کرونا، با ویژه برنامه‌های هفته هنر انقلاب، در سالروز شهادت شهید مرتضی آوینی، در فروردین‌ سال ۱۴۰۰ در حوزه هنری انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد.