موسیقی ایران محورِ جشنواره «رودلشتات» شد

حمید متبسم با ۲ پروژه موسیقایی «تار و پود» و «پردیس» در یکی از رویدادهای جهانی حوزه موسیقی کشور آلمان حضور پیدا می‌کند. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سینما خراسان، حمید متبسم با ۲ پروژه موسیقایی «تار و پود» و «پردیس» در یکی از رویدادهای جهانی حوزه موسیقی کشور آلمان حضور پیدا می‌کند. جشنواره «رودلشتات» […]


حمید متبسم با ۲ پروژه موسیقایی «تار و پود» و «پردیس» در یکی از رویدادهای جهانی حوزه موسیقی کشور آلمان حضور پیدا می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سینما خراسان، حمید متبسم با ۲ پروژه موسیقایی «تار و پود» و «پردیس» در یکی از رویدادهای جهانی حوزه موسیقی کشور آلمان حضور پیدا می‌کند. جشنواره «رودلشتات» از جمله رویدادهای موسیقی کشور آلمان است که در ایام برگزاری این رویداد برنامه‌هایی در حوزه موسیقی ملل به همراه سمینارها و نشست‌های تخصصی پیش روی مخاطبان قرار می‌گیرد.

حمید متبسم نوازنده و آهنگساز شناخته شده موسیقی ایرانی که ۲۱ سال پیش برای اولین بار در این فستیوال شرکت داشت، امسال بار دیگر با دو برنامه در آن حضور دارد.

پروژه «پردیس» اثری برای ارکستر سازهای زهی، بادی چوبی، سازهای مضرابی که این بار با اجرای ارکستر سیمفونیک تورینگن به رهبری اولیور ودر و پروژه «تار و پود» با صدای وحید تاج آثاری هستند که در این رویداد اجرا می‌شود.

بهار مدیری نوازنده قیچک آلتو، سمیرا گلباز نوازنده بم‌تار و سه تار، روزبه مطیعا نوازنده سنتور، آرمان سیگارچی و ارسلان علیزاده نوازنده بربت، بهنام معصومی و شهروز شعاعی نوازنده سازهای کوبه ای هنرمندانی هستند که در این پروژه متبسم را همراهی می‌کنند.