میزبانی استان سمنان از «فصل شیدایی»

هفدهمین فصل از اجرای نمایش بزرگ میدانی و چندرسانه‌ای «فصل شیدایی» از بیست و یکم تا سی ام مردادماه در شهر سمنان روی صحنه می‌رود. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سینما خراسان، نمایش میدانی و چندرسانه ای «فصل شیدایی» که از هبوط حضرت آدم تا ظهور امام زمان(عج) و همچنین سیر انقلاب اسلامی را به […]


هفدهمین فصل از اجرای نمایش بزرگ میدانی و چندرسانه‌ای «فصل شیدایی» از بیست و یکم تا سی ام مردادماه در شهر سمنان روی صحنه می‌رود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سینما خراسان، نمایش میدانی و چندرسانه ای «فصل شیدایی» که از هبوط حضرت آدم تا ظهور امام زمان(عج) و همچنین سیر انقلاب اسلامی را به تصویر می کشد و پیش از این در شانزده استان کشور اجرا شده بود، این بار به مدت ۱۰ شب در سمنان به نمایش در می آید.

این نمایش از بیست و یکم تا سی ام مردادماه از ساعت ۱۹:۳۰ در شهر سمنان، شهرک روزیه، پارک کوهستان اجرا می شود.

در این نمایش ۱۱ اتفاق بزرگ تاریخی از جمله هبوط حضرت آدم، غدیرخم، قیام عاشورا، ظهور امام زمان(عج) و همچنین دوران پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برای مخاطبان به تصویر کشیده می‌شود.

همچنین مقارن با عید سعید قربان بخش نمایشی «حضرت ابراهیم(ع)» نیز به نمایش اضافه شده که از جلوه های ویژه بصری خاصی برخوردار است. علاوه بر این، گوشه هایی از زندگی شهید محمود اخلاقی از شهدای سمنانی را که از اوایل شکل گیری نهضت انقلاب اسلامی تا آخرین روزهای دفاع مقدس حضور فعالی داشته در این نمایش شاهد خواهیم بود.

ورود عموم برای تماشای این نمایش رایگان بوده و علاقه مندان می توانند برای تهیه بلیت به کانون فرهنگی ورزشی جوانان بسیج (میدان سعدی)، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری سمنان، فرهنگسرای کومش، فرهنگسرای امید خانواده و مجتمع چاپ اوج (میدان سعدی، جنب شهرداری) مراجعه کنند.

طراح و کارگردان نمایش «فصل شیدایی» سعید اسماعیلی، نویسنده و راوی رسالت بوذری و مجری طرح محمد نیاکان است.

مؤسسه مُهَنّا با حمایت و همراهی سازمان هنری رسانه‌ای اوج و «ناحیه مقاومت بسیج سپاه سمنان به تهیه و تولید این اثر پرداخته اند.

علاقمندان می توانند برای اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه مهنا به نشانی www.mohanna.ir مراجعه کنند.

منبع مهر