نمایشگاه نقاشی «کسی می‌آید» در فرهنگسرای اندیشه برگزار می‌شود

گروه هنری «کاتارسیس» و گروه فرهنگی هنری سِدنا با حمایت سازمان بسیج هنرمندان کشور اقدام به برگزاری نمایشگاه تصویرسازی و نقاشی کرده است. به گزارش سینما خراسان به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج هنرمندان کشور؛ نمایشگاه تصویر سازی و نقاشی «کسی می‌آید» روز شنبه ۳۱ فروردین ۹۸ همزمان با شب میلاد حضرت مهدی (عج) […]


گروه هنری «کاتارسیس» و گروه فرهنگی هنری سِدنا با حمایت سازمان بسیج هنرمندان کشور اقدام به برگزاری نمایشگاه تصویرسازی و نقاشی کرده است.

به گزارش سینما خراسان به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج هنرمندان کشور؛ نمایشگاه تصویر سازی و نقاشی «کسی می‌آید» روز شنبه ۳۱ فروردین ۹۸ همزمان با شب میلاد حضرت مهدی (عج) از ساعت ۱۶ تا ۲۰ در فرهنگسرای اندیشه گشایش خواهد یافت.

به گفته سیده معصومه حسینی نمایشگاه گردان این مجموعه، در این نمایشگاه ۱۸ اثر از ۱۰ هنرمند به نمایش در خواهد آمد که آثار به نمایش در آمده در این نمایشگاه با محوریت مهدویت هستند و تکنیک به کار رفته در آنها اکرولیک، رنگ روغن، مرکب و ترکیب مواد روی بوم انجام گرفته است.

محمد بخشی‌زاده، زهرا بداوی، سمانه براتی، سیده معصومه حسینی، لیلا خسروی، مهوش خسروی، سماء سلطانی، مینا محبوبی، شیرین نوشیروان و فریده ورزدار هنرمندانی هستند که آثار آنها در این نمایشگاه در معرض دید مخاطبان قرار خواهد گرفت.

علاقه‌مندان جهت بازدید از این نمایشگاه می‌توانند از ۳۱ فروردین تا ۵ اردیبهشت ماه از ساعت ۹ تا ۱۹ به نشانی خیابان شریعتی نرسیده به پل سیدخندان بوستان شهید منفرد نیاکی فرهنگسرای اندیشه مراجعه کنند.