نمایش آنلاین انیمیشن «فرفره» در جشنواره فانتزی کانادا

انیمیشن «فرفره» در بخش رسمی بیست و چهارمین دوره جشنواره فیلم‌های فانتزی کانادا به نمایش گذاشته می‌شود. به گزارش سینما خراسان به نقل از روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، انیمیشن «فرفره» به کارگردانی شیوا ممتحن، درباره‌ کودکی است که در خاطراتش گم شده. این فیلم که در مرکز گسترش سینمای مستند و […]


انیمیشن «فرفره» در بخش رسمی بیست و چهارمین دوره جشنواره فیلم‌های فانتزی کانادا به نمایش گذاشته می‌شود.

به گزارش سینما خراسان به نقل از روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، انیمیشن «فرفره» به کارگردانی شیوا ممتحن، درباره‌ کودکی است که در خاطراتش گم شده. این فیلم که در مرکز گسترش سینمای مستند و تجربه تهیه شده است در بخش رسمی بیست و چهارمین دوره جشنواره فیلم‌های فانتزی کانادا به نمایش گذاشته می‌شود.

امسال این جشنواره به خاطر بیماری همه‌گیری کووید ۱۹ در تاریخ ۲۰ آگوست الی ۲ سپتامبر ۲۰۲۰ برابر با ۳۰ مرداد الی ۲ شهریور در شهر مونترال کانادا به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.

در این دوره‌ جشنواره فیلم‌های فانتزی کانادا، حدود ۱۵۰ فیلم کوتاه و بلند به نمایش درمی‌آیند.

در خلاصه داستان انیمیشن «فرفره» آمده است: «کودکی در خاطراتش گم می‌شود. همراه کودک در خاطراتش سیر می‌کنیم. در انتها متوجه می‌شویم که او بزرگ شده است … .» این فیلم بازگشتی است به خاطراتی که در کودکی گم کرده‌ایم در واقع «فرفره» حس نوستالژیک و آرزویی برای بازگشت به لحظات خوب گذشته و یادآوری آن‌هاست.

عوامل تولید «فرفره» عبارتند از نویسنده، انیماتور، تدوینگر و کارگردان: شیوا ممتحن، صدابردار: آرش ممتحن، موسیقی: مریم چالش، مدیر تولید و تهیه‌کننده: سیما ممتحن، گوینده متن: حقیقت رضایی، تهیه شده در: مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی.