پایگاه اطلاع رسانی «نورفتو» آغاز به کار کرد

پایگاه اطلاع رسانی فیلم، عکس خبری و مستند «نورفتو» با یاد شهید محمودرضا عندالله بطور رسمی آغاز بکار کرد. به گزارش سینما خراسان، همزمان با میلاد باسعادت حضرت فاطمه الزهرا (سلام الله علیها) و با یاد شهید محمودرضا عندالله پایگاه اطلاع رسانی فیلم و عکس خبری و مستند نورفتو بطور رسمی آغاز بکار کرد. این پایگاه […]


پایگاه اطلاع رسانی فیلم، عکس خبری و مستند «نورفتو» با یاد شهید محمودرضا عندالله بطور رسمی آغاز بکار کرد.

به گزارش سینما خراسان، همزمان با میلاد باسعادت حضرت فاطمه الزهرا (سلام الله علیها) و با یاد شهید محمودرضا عندالله پایگاه اطلاع رسانی فیلم و عکس خبری و مستند نورفتو بطور رسمی آغاز بکار کرد.

این پایگاه اطلاع رسانی منتخبی از رویدادهای خبری از سرتاسر ایران را بصورت فیلم و عکس پوشش تصویری خواهد داد. فعالان و همراهان نورفتو جمعی از عکاسان و فیلم سازان عرصه خبر و مخاطبان علاقمند به این حوزه خواهند بود.

تولید محتوا بر اساس رویدادها، وقایع اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و … خواهد بود. پشتیبانی از برنامه‌های خبری و انتشار عکس و فیلم در نورفتو جهت کمک مالی به فعالان این حوزه از دیگر حمایت‌های این سایت از جامعه خبری و رسانه می‌باشد.

مدیریت این پایگاه اطلاع رسانی به عهده حیدر رضایی مجری سفرهای عکاسی به مناطق مختلف کشور و دبیر عکس سابق سینما خراسان و فارس و روزنامه جام جم است.

نشانی پایگاه اطلاع رسانی نورفتو عبارتست از: ‌ WWW.NOORPHOTO.IR