پروژه «آواز معاصر» به مرحله دوم رسید

پروژه موسیقایی «آواز معاصر» با مدیریت میدیا فرج نژاد آهنگساز و نوازنده موسیقی ایرانی به مرحله دوم رسید. به گزارش سینما خراسان، پروژه «آواز معاصر» که به دنبال کشفِ استعدادهای آوازی است، مرحله نخست داوری‌هایش را به پایان رساند. این درحالی است که مرحله اول داوری با حضور چهار عضو اصلیِ این پروژه از بین […]


پروژه موسیقایی «آواز معاصر» با مدیریت میدیا فرج نژاد آهنگساز و نوازنده موسیقی ایرانی به مرحله دوم رسید.

به گزارش سینما خراسان، پروژه «آواز معاصر» که به دنبال کشفِ استعدادهای آوازی است، مرحله نخست داوری‌هایش را به پایان رساند. این درحالی است که مرحله اول داوری با حضور چهار عضو اصلیِ این پروژه از بین صدها صدای ارسالی از نقاط مختلف کشور، انجام شد.

میدیا فرج‌نژاد آهنگساز و نوازنده، مهدی حسنی آهنگساز، بهرام دهقان‌یار آهنگساز و نوازنده و داریوش تقی‌پور آهنگساز و نوازنده چهار داور اصلیِ پروژه «آواز معاصر» هستند.

در مرحله نخست داوری‌ها، هر دوار می‌توانست دو نفر را به صورت مستقیم و با مسئولیت شخصی به پروژه وارد کند. اگر داوری از حق رأی سفید خود استفاده نمی‌کرد، داوری دیگر می‌تواست از آن حقِ رای استفاده کند.

اکنون و در مرحله اولِ داوری‌ها، پنج نفر از شرکت‌کنندگان با رای سفید داوران به صورت مستقیم وارد پروژه «آواز معاصر» شدند. همچنین قرار است در مرحله دوم داوری‌ها و از بین شرکت کنندگان، هشت نفر دیگر به بخش نهاییِ پروژه «آواز معاصر» اضافه شوند.

تعداد ۴۳ نفر از شرکت‌کنندگان واجد شرایط نیز برای حضور در مرحله دوم داوری‌ها شدند. این افراد از ۱۹ شهر ایران و سه کشور مختلف انتخاب شدند و در مرحله بعد باید به صورت زنده (حضوری یا آنلاین) برای داوران اجرا داشته باشند.

تا پایان هفته جاری با ۴۳ نفرِ راه‌یافته به پروژه‌ی «آواز معاصر» تماس گرفته خواهد شد و زمان و نحوه اجرای زنده به اطلاع آنان خواهد رسید.