پنجمین جشنواره منطقه ای فیلم چراغ به کار خود پایان داد

بیجار- پنجمین جشنواره منطقه ای فیلم کوتاه چراغ با معرفی صاحبان آثار برگزیده به کار خود پایان داد. به گزارش سینما خراسان، روز شنبه با حضور فیلمسازان برگزیده منطقه غرب کشور مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره فیلم کوتاه چراغ به میزبانی شهرستان بیجار برگزار شد. بر اساس آرای هیأت داوران این جشنواره در بخش فیلم داستانی […]


بیجار- پنجمین جشنواره منطقه ای فیلم کوتاه چراغ با معرفی صاحبان آثار برگزیده به کار خود پایان داد.

به گزارش سینما خراسان، روز شنبه با حضور فیلمسازان برگزیده منطقه غرب کشور مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره فیلم کوتاه چراغ به میزبانی شهرستان بیجار برگزار شد.

بر اساس آرای هیأت داوران این جشنواره در بخش فیلم داستانی این جشنواره فیلم «گوشه پوسیده مرگ» به کارگردانی امید کرمی از زنجان رتبه اول، فیلم «داغی» به کارگردانی فاطمه محمدی از لرستان رتبه دوم و فیلم «اجباری» به کارگردانی محمد جواد خورشا از ایلام رتبه سوم را کسب کردند.

در بخش فیلم مستند رتبه اول به برهان احمدی از کردستان برای فیلم «پرونده شماره ۹۶» رسید و فیلم «گاندو» ساخته تیمور قادری از کردستان رتبه دوم این بخش را کسب کرد و فیلم «دل گرد» به کارگردانی ناصر طریحی از آذربایجان شرقی رتبه سوم را از آن خود کرد.

در بخش پویانمایی فیلم «این سو آن سو» به کارگردانی لیدا فضلی از زنجان، فیلم «درون یک چارچوب» به کارگردانی جعفر صیادی از زنجان و فیلم «پژواک» به کارگردانی برزان رستمی از کردستان به ترتیب عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

در بخش فیلمنامه، آوات ساعد پناه از کردستان برای فیلمنامه «امید به نویسندگی» جایزه اول را کسب کرد و ایرج عباسی از خوزستان برای اثر «لالایی برای رؤیای ماهی ها» رتبه دوم و ریحانه رشیدی از خوزستان برای اثر «شوخی شوخی» رتبه سوم این بخش را کسب کردند.