پژمان سهامی «عبور» را منتشر کرد

پژمان سهامی آهنگساز و پژوهشگر موسیقی در تازه ترین فعالیت خود تک آهنگ «عبور» را با همراهی صادق شریعتی نوازنده تمبک منتشر کرد. به گزارش سینما خراسان، پس از انتشار چند اثر از پژمان سهامی موسیقی دان، آهنگساز و از نوازندگان سنتور کشور، قطعه «عبور» از این موزیسین منتشر شده و در دسترس مخاطبان قرار […]


پژمان سهامی آهنگساز و پژوهشگر موسیقی در تازه ترین فعالیت خود تک آهنگ «عبور» را با همراهی صادق شریعتی نوازنده تمبک منتشر کرد.

به گزارش سینما خراسان، پس از انتشار چند اثر از پژمان سهامی موسیقی دان، آهنگساز و از نوازندگان سنتور کشور، قطعه «عبور» از این موزیسین منتشر شده و در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

در این اثر صادق شریعتی به عنوان نوازنده تمبک با سهامی همکاری دارد.

پیش تر آثار متعددی از پژمان سهامی منتشر شده که از میان آنها می توان به «پس پرده شب»، «هیچ»، «گاه»، «وداع» و «به تماشا سوگند» اشاره کرد.

پژمان سهامی، آهنگساز و مدرس سنتور و سرپرست گروه موسیقی نو، فراگیری ساز سنتور را از سال ۱۳۸۲ آغاز و در طول این سال‌ها از محضر هنرمندانی چون مسعود شناسا، اردوان کامکار، مجید کیانی و پشنگ کامکار بهره برده است.

کسب مقام‌های متعدد در جشنواره موسیقی فارس به عنوان سرپرست و نوازنده گروه موسیقی نو و برگزاری کنسرت‌های متعدد در داخل و خارج از کشور، از جمله بخش‌های کارنامه هنری این هنرمند است.