پیشنهادات وحید آقاپور برای قرنطینه/ چگونه از تنهایی لذت ببریم؟

وحید آقاپور بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون برای ایام تعطیلات نوروزی علاوه‌بر رسیدگی به گیاهان، دیدن فیلم تئاتر، شنیدن پادکست و خواندن کتاب «چگونه از تنهایی لذت ببریم» را پیشنهاد داده است. دریافت ۶۹ MB به گزارش سینما خراسان، سال ۹۸ با بحران کرونا به پایان رسید و در سال جدید نیز کشور ما همچنان […]


وحید آقاپور بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون برای ایام تعطیلات نوروزی علاوه‌بر رسیدگی به گیاهان، دیدن فیلم تئاتر، شنیدن پادکست و خواندن کتاب «چگونه از تنهایی لذت ببریم» را پیشنهاد داده است.

دریافت ۶۹ MB

به گزارش سینما خراسان، سال ۹۸ با بحران کرونا به پایان رسید و در سال جدید نیز کشور ما همچنان درگیر این بحران جهانی است.

این روزها مردم ایران سال ۹۹ را با امید به در پیش داشتن سالی پربرکت همراه با سلامتی و از بین رفتن بیماری آغاز کرده‌اند در حالی که امسال تعطیلات نوروزی به دلیل شیوع ویروس کرونا با تعطیلات سال‌های دیگر فرق دارد چون برای جلوگیری از انتقال ویروس و قطع چرخه انتقال بیماری دیگر خبری از دید و بازدید و دورهمی‌های معمول نوروزی و همچنین رفتن به پیک نیک و مسافرت و گشت و گذار نیست پس این روزها در قرنطینه اجباری خانگی مردم اوقات فراغت خود را در منزل می‌گذرانند و باید هر طور شده خودشان را سرگرم کنند.

از همین رو سینما خراسان از هنرمندان تئاتر دعوت کرد در ویدئوهایی کوتاه برای این روزها پیشنهادات فرهنگی و هنری مطرح کنند؛ پیشنهاداتی اعم از دیدن فیلم، فیلم-تئاتر، خواندن کتاب‌ها و نمایشنامه‌های مختلف و کارها و برنامه‌هایی که باعث می‌شود این روزها مردم از خانه ماندن لذت ببرند.

در همین راستا وحید آقاپور بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون در پیام ویدئویی از هموطنان خواسته که برای سلامتی خود و دیگران در خانه بمانند و قرنطینه را جدی بگیرند.

وی در عین حال علاوه بر پیشنهاد تماشای فیلم-تئاترها و شنیدن پادکست‌های مختلف در این ایام، پیشنهاد خواندن کتاب «چگونه از تنهایی لذت ببریم» نوشته سارا میتلند را مطرح کرده است که می تواند گزینه مناسبی برای تعطیلات کرونایی باشد.