چالش‌های توزیع و اکران در سینمای دفاع مقدس بررسی می شود

برنامه «افق سینما» با موضوع بررسی چالش‌های توزیع و اکران در سینمای انقلاب و دفاع مقدس روی آنتن شبکه افق می‌رود. به گزارش سینما خراسان به نقل از ستاد اطلاع‌رسانی شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت، برنامه افق سینما جمعه ۲۳ آبان‌ ساعت ۱۶ چالش‌های توزیع و اکران در سینمای انقلاب و دفاع مقدس را با […]


برنامه «افق سینما» با موضوع بررسی چالش‌های توزیع و اکران در سینمای انقلاب و دفاع مقدس روی آنتن شبکه افق می‌رود.

به گزارش سینما خراسان به نقل از ستاد اطلاع‌رسانی شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت، برنامه افق سینما جمعه ۲۳ آبان‌ ساعت ۱۶ چالش‌های توزیع و اکران در سینمای انقلاب و دفاع مقدس را با حضور علی آشتیانی پور تهیه کننده، حمید بهمنی کارگردان سینما و سجاد نوروزی مدیر سینما آزادی مورد بررسی قرار می دهد.

اجرا و سردبیری برنامه افق سینما را سعید الهی کارشناس سینما و رسانه و تهیه‌کنندگی آن را علی اکبرکرد بر عهده دارد.

«افق سینما» که با هدف بررسی چالش‌های موجود در توسعه سینمای مقاومت، انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تولید می‌شود در برگیرنده گفت‌وگوهای کارشناسی و تحلیلی درباره موضوعات مختلف و نیز بخش‌های تصویری متنوع است و جمعه هر هفته از شبکه افق پخش می شود.

مرحله دوم شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت، یکم تا هفتم آذرماه همزمان با هفته بسیج در بخش‌های «سینمای ایران و جهان»، «سیدالشهدای مقاومت»، «روایت قلم»، «نقد و پژوهش تحلیل» و انتخاب برگزیدگان ملی «فیلمسازان بسیجی» به دبیری مهدی عظیمی‌میرآبادی به همت انجمن سینمای انقلاب و دفاع‌مقدس بنیاد فرهنگی روایت فتح برگزار می‌شود.