۱۸ فیلم ویژه جشنواره فجر در مشهد به روی پرده می‌رود

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: ۱۸ فیلم در قالب چهل و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر از ۱۶ تا ۲۲ بهمن ماه در هفت پردیس سینمایی مشهد به نمایش عمومی در می‌آید.

به گزارش سینما خراسان ،محمد حسین زاده روز یکشنبه در نشست خبری پیرامون چهل و دومین جشنواره فیلم فجر افزود: فیلمهای که در مشهد به روی پرده می روند شامل «نبودنت، ظاهر، آپارتچی، آغوش باز، شکار حلزون، قلب رقه، آسمان غرب، رویای شهر، پرویز خان، شمشیر و اندوه، باغ کیانوش، تابستان همان سال، احمد، دروغ های زیبا، بهشت تبهکاران، شهسوار، ساعت جادویی، آبی روشن» است.

وی بیان کرد: در سینما آفریقای مشهد که به اهالی رسانه و فرهنگ و هنر اختصاص دارد، همه فیلم ها به نمایش در می آیند اما پردیس های سینمایی مهر کوهسنگی، هویزه، اطلس، پارک بازار، برفی و سیمرغ مشهد هر کدام ۱۶ فیلم را به نمایش عمومی خواهند گذاشت.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: فیلمهای چهل و دومین جشنواره فیلم فجر ۳۱ مورد است که از این تعداد ۲۲ فیلم در بخش مسابقه و بقیه فیلمها در بخش جانبی به نمایش گذاشته می شود، مشهد بیست و یکمین جشنواره فیلم فجر را تجربه می کند.

وی افزود: بلیت فیلم‌های بیست و یکمین جشنواره فیلم فجر در مشهد مشهد به صورت برخط و از طریق سامانه‌های آی ‌تیکت (iticket.ir)، ایران ‌تیک (irantic.com) و گیشه هفت (gisheh۷.ir) به فروش می رسد.

حسین زاده بیان کرد: امسال با توجه به سرما و افزایش مصرف گاز و بنا به مسئولیت اجتماعی فضای هنری و رسانه ای، همزمان با جشنواره فیلم فجر در مشهد پویش «گرمای گاز برای همه» نیز از سوی رسانه ها تبلیغ و اطلاع رسانی می شود تا بتوان با همکاری اهالی رسانه نسبت به درست مصرف کردن گاز، این ثروت ملی فرهنگ سازی کرد.

چهل و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر از ۱۲ بهمن ماه در تهران آغاز شده است و تا ۲۲ بهمن ماه ادامه دارد.