۲ اثر از مشهد به جشنواره بین المللی فیلم فجر راه یافت

رییس گروه سینمایی و سمعی - بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: ۲ اثر از مشهد در قالب فیلم اولی و انیمیشن به چهل و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر راه یافت.

به گزارش سینما خراسان ، سوسن محمدزاده افزود: یکی از این آثار فیلم “نپتون” به کارگردانی محمد ابراهیم غفاریان و تهیه کنندگی سیاوش امین پور از مشهد است که به بخش فیلم اولی های چهل و دومین جشنواره فیلم فجر راه یافته است.

وی اضافه کرد: محمد ابراهیم غفاریان زوارزاده از فیلمسازان مشهد است که مدیرعامل موسسه سینمایی قاصدک فیلم پارس را نیز برعهده دارد.

رییس گروه سینمایی و سمعی – بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: انیمیشن “ساعت جادویی” (سفر به تاریکی) به تهیه کنندگی محمدمهدی نخعی راد نیز که از محصولات موسسات سینمایی مشهد است به بخش پویانمایی چهل و دومین جشنواره فیلم فجر راه یافته است.

محمدزاده ادامه داد: چهل و دومین جشنواره فیلم فجر کار خود را در بخش‌های سودای سیمرغ، فیلم اولی‌ها و پویانمایی آغاز کرده است.

وی افزود: هیات انتخاب جشنواره مزبور شامل داریوش ارجمند، حسین زندباف، روح الله سهرابی، محمدرضا عباسیان، محمدحسین لطیفی، احمد مرادپور و محمدحسین نیرومند حدود یک ماه ۱۰۶ اثر را بازبینی کردند و آثار راه یافته مشخص شد.

مسوول کارگروه امور سینمایی و سمعی بصری اداره کل فرهنگ وارشاداسلامی خراسان رضوی گفت: چهل و دومین جشواره بین المللی فیلم فجر به دبیری مجتبی امینی ۱۲ تا ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ برگزار می شود.

به گزارش ایرنا، درباره بازیگران و داستانهای آثار مزبور مطلبی منتشر نشده است.