۲ نمایش عروسکی ویدئویی تولید شد/ آموزش مفاهیم فرهنگی به خردسالان

مدیریت هنرهای نمایشی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در راستای آموزش مفاهیم فرهنگی و اجتماعی و انتقال باورهای دینی و ملی به نسل‌ جدید ۲ نمایش عروسکی به شکل ویدئویی تولید کرده است. به گزارش سینما خراسان، مدیریت هنرهای نمایشی سازمان فرهنگی‌ هنری شهرداری تهران به مناسبت دهه کرامت ۲ نمایش عروسکی تلویزیونی با عنوان […]


مدیریت هنرهای نمایشی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در راستای آموزش مفاهیم فرهنگی و اجتماعی و انتقال باورهای دینی و ملی به نسل‌ جدید ۲ نمایش عروسکی به شکل ویدئویی تولید کرده است.

به گزارش سینما خراسان، مدیریت هنرهای نمایشی سازمان فرهنگی‌ هنری شهرداری تهران به مناسبت دهه کرامت ۲ نمایش عروسکی تلویزیونی با عنوان های «برادر خورشید، خواهر ماه» و «پرنده ها، آهوها» تولید کرده است.

این ویدیوها در ادامه تلاش‌های قبلی برای حمایت از استعدادهای جوان هنرمند و استفاده از هنر و قابلیت‌های آنها برای توجه دادن به دغدغه‌های فرهنگی روز، آموزش مفاهیم فرهنگی و اجتماعی و انتقال باورهای دینی، فرهنگی و ملی به نسل‌ جدید و به خصوص نونهالان، خردسالان و کودکان به عنوان مهم‌ترین دوره‌های سنی تاثیرپذیری و شکل‌گیری شخصیت است.

در توضیح این ویدئوها آمده است:

«هنرهای نمایشی بدون شک یکی از بهترین ابزارهای تربیتی و فرهنگی هستند که در قالب‌های گوناگون می‌توانند در این راه به کار برده شوند. این بار هم ما به سراغ نمایش عروسکی رفته‌ایم. در این کار تنها تدوین‌گر و کارگردان تلویزیونی عوامل حرفه‌ای هستند و باقی آنها، از جمله نویسنده و کارگردان خانم زیبا برجی فلاح که در جشنواره‌های مختلف جایزه‌هایی هم دریافت کرده‌اند، از کشف‌های سازمان فرهنگی‌هنری هستند که در برنامه‌ها یا جشنواره‌های این سازمان هنر و استعدادشان شکوفا شده است.

امیدواریم بتوانیم در مناسبت‌های گوناگون، باز هم چنین چهره‌های متعهد و کاردانی را به بازار هنر کشور معرفی کنیم. این کار در ضمن تمرینی است برای تولید کار هنری با قیمتی مناسب و در عین حال حفظ دغدغه‌های فرهنگی و کیفیت ارائه. بدیهی است که ما برنامه به برنامه برای افزایش کیفیت تلاش خواهیم کرد. ان‌شاءالله»