۷۰ اثر به چهارمین جشن سیمرغ سینمای خراسان رضوی ارسال شد

مدیر برگزاری جشن سیمرغ سینمای خراسان رضوی گفت: در طول مهلت داده شده برای ارسال به چهارمین جشن سینمای سیمرغ استان ۷۰ اثر شامل ۶۱ فیلم کوتاه و ۹ فیلم بلند در قالب داستانی، مستند، تجربه گرا و پویانمایی از علاقه مندان به شرکت در این رویداد دریافت شد.

سید وحید سید حسینی روز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار سینما خراسان افزود: این آثار از شهرهای مشهد، نیشابور، تربت حیدریه و سبزوار به دبیرخانه چهارمین جشن سینمای سیمرغ خراسان رضوی واقع در دفتر انجمن سینمای جوانان استان ارسال شد.

وی بیان کرد: برگزاری چهارمین جشن سینمای سیمرغ خراسان رضوی از ۲۳ بهمن ماه و در پی برگزاری نوزدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد آغاز می شود و در طول برگزاری این رویداد برخی فیلمهای رسیده به نمایش درمی آید که در کنار آن نشستهای نقد و بررسی فیلمها نیز با حضور کارشناسان برگزار می شود.

حسینی اضافه کرد: همزمان با آخرین روز نمایش فیلمهای جشنواره فیلم فجر مشهد، نتایج بررسی آثار چهارمین جشن سیمرغ سینمای خراسان رضوی اعلام می شود.

مدیر برگزاری جشن سیمرغ سینمای خراسان رضوی اضافه کرد: هنوز سالنهای سینمایی که قرار است به نمایش فیلمهای این جشن اختصاص یابد، نهایی نشده است که به محض قطعیت این موضوع، مراتب اطلاع رسانی می شود.

نوزدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد از ۱۵ تا ۲۲ بهمن ماه در هشت سینما این کلانشهر برگزار می شود.