اعلام آثار راه یافته به بخش نمایشنامه نویسی جشنواره تئاتر «ثمر»

با معرفی هیأت انتخاب آثار بخش نمایشنامه نویسی نهمین جشنواره دانشجویی و مردمی تئاتر «ثمر» اسامی متون راه یافته به این بخش منتشر شد. به گزارش سینما خراسان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی جشنواره، دبیرخانه نهمین جشنواره تئاتر «ثمر» ضمن اعلام اسامی هیأت سه نفره انتخاب آثار بخش نمایشنامه نویسی جشنواره، […]


با معرفی هیأت انتخاب آثار بخش نمایشنامه نویسی نهمین جشنواره دانشجویی و مردمی تئاتر «ثمر» اسامی متون راه یافته به این بخش منتشر شد.

به گزارش سینما خراسان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی جشنواره، دبیرخانه نهمین جشنواره تئاتر «ثمر» ضمن اعلام اسامی هیأت سه نفره انتخاب آثار بخش نمایشنامه نویسی جشنواره، اسامی برگزیدگان را اعلام کرد.

آرمان طیران مدرس دانشگاه و نویسنده، فریدون ولایی نویسنده و کارگردان و مهدی حسین پور مدرس دانشگاه و پژوهشگر طی احکامی جداگانه از سوی رضا دادویی هیأت انتخاب آثار بخش نمایشنامه نویسی نهمین جشنواره دانشجویی و مردمی تئاتر «ثمر» را بر عهده گرفتند.

طیران، ولایی و حسین پور طی یک ماه گذشته از بین ۷۱ اثری که شرایط لازم برای داوری را دارا بودند، آثار را مورد بررسی و خوانش قرار داده و در نتیجه با جمع بندی آرا تعداد ۱۰ اثر ذیل را بدون اولویت برای مرحله بعدی بخش نمایشنامه نویسی این جشنواره انتخاب کردند.

۱. جای پست/ امید غفاری

۲. فصل گوجه چینی/ ویدا شهرابی

۳. مامان، من اینجام/ امید غفاری

۴. آخرالمکان/ مجتبی مقدم

۵. عاشقانه های لجنی/ مهدی علیپور اصل

۶. مومو و راز گنج میرمهنا/ عقیل جماعتی

۷. خاکستر سکوت/ نیلوفر عباسی

۸. خاطر مکدر سایه ها/ افسانه دوران

۹. واپسین ساعت/ مهدی مرادی

۱۰. استدلالات زینت در رد نظریه مارشال مک لوهان/ سام موسایی

نهمین جشنواره دانشجویی و مردمی تئاتر «ثمر» با دبیری رضا دادویی از ۹ الی ۱۸ اسفند ماه در عمارت نوفل لوشاتو برگزار خواهد شد.

عکس کنار خبر از نفیسه کاظم رضی است.