برپایی سمپوزیوم مجسمه‌سازی «هفت سنگ» در کیش

سمپوزیوم مجسمه‌سازی «هفت سنگ» با حضور ۷ مجسمه‌ساز از ۲۵ شهریور در کیش برگزار می‌شود. به گزارش سینما خراسان به نقل از روابط عمومی این رویداد، سمپوزیوم مجسمه‌سازی «هفت سنگ» ۲۵ شهریور تا ۱۵ مهرماه در کیش برگزار می‌شود. در این رویداد، ۷ نفر از مجسمه سازان برگزیده از سراسر کشور شرکت خواهند داشت. شهریار […]


سمپوزیوم مجسمه‌سازی «هفت سنگ» با حضور ۷ مجسمه‌ساز از ۲۵ شهریور در کیش برگزار می‌شود.

به گزارش سینما خراسان به نقل از روابط عمومی این رویداد، سمپوزیوم مجسمه‌سازی «هفت سنگ» ۲۵ شهریور تا ۱۵ مهرماه در کیش برگزار می‌شود. در این رویداد، ۷ نفر از مجسمه سازان برگزیده از سراسر کشور شرکت خواهند داشت.

شهریار رضایی، مرتضی شعبانی، مهدی سلحشور، حمید محمد حسین، مرتضی محسنی، حسین کهفی و علی امینی فر، ۷ هنرمند مجسمه‌ساز هستند که قرار است آثارشان در این سمپوزیوم به نمایش درآید.

این دومین رویداد مجسمه سازی پس از رویداد مجسمه و طبیعت است که از سال گذشته در کیش توسط شرکت عمران، آب و خدمات کیش برگزار می‌شود.

ابولفضل طیبی مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات کیش درباره این رویداد گفت: توجه به منظر شهری با اتکا به هنرهای تجسمی در همه شهرها و به خصوص شهرهای گردشگری مثل کیش امری بسیار فراتر از صرف زیباسازی است و این تلاشی خواهد بود در راستای ارتقای سواد بصری و ایجاد ارزش‌افزوده گردشگری که خود هویت بخش است.

وی در پایان بیان کرد: در همین راستا و با چنین دغدغه‌هایی است که ما در شرکت عمران، آب و خدمات جزیره کیش اقدام به برنامه‌ریزی و اجرای رویدادهای متنوعی در حوزه مجسمه سازی کرده‌ایم و سمپوزیوم «هفت سنگ» در کنار احداث باغ مجسمه و دیگر رویدادها گامی برای نیل به شهری شاد، زیبا و فرهنگی‌ است. کیش به دلیل موقعیت خاص گردشگری باید در منظر خود تبدیل به نمایشگاهی از هنر و فرهنگ ایرانی و اسلامی باشد و طراحی و اجرای چنین رویدادهایی می‌تواند این جزیره زیبا را به قطبی در این خصوص تبدیل کند.