برپایی کارگاه‌های یک روزه سینما و تئاتر آموزش آزاد دانشگاه هنر

کارگاه‌های یک روزه آموزش آزاد دانشگاه هنر و مؤسسه افرامانا در شش رشته سینما و تئاتر از ۲۲ تا ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ برگزار می شود. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سینما خراسان به نقل از روابط عمومی مؤسسه فرهنگی هنری افرامانا، در کارگاه‌های تخصصی یک روزه سینما و تئاتر این دوره که از ۲۲ تا […]


کارگاه‌های یک روزه آموزش آزاد دانشگاه هنر و مؤسسه افرامانا در شش رشته سینما و تئاتر از ۲۲ تا ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سینما خراسان به نقل از روابط عمومی مؤسسه فرهنگی هنری افرامانا، در کارگاه‌های تخصصی یک روزه سینما و تئاتر این دوره که از ۲۲ تا ۲۸ خردادماه ۱۳۹۸ در ۶ رشته سینما و تئاتر برگزار می شود، ۶ مدرس تئاتر و سینما، ۶ عنوان کارگاه تخصصی را به ترتیب با عناوین آشنایی با بازیگری در سینما، نمایشنامه نویسی معاصر، ایده های کارگردانی، بازیگری ادراک و اجرا، فیلمنامه نویسی انیمیشن: خلق خنده و شخصیت شناسی تدریس می کنند.

در این کارگاه های تخصصی بهاره رهنما آشنایی با بازیگری در سینما، محمد رحمانیان نمایشنامه نویسی معاصر، محمد مساوات ایده های کارگردانی، رضا بهبودی بازیگری: ادراک و اجرا، بهرام جلالی پور فیلمنامه نویسی انیمیشن: خلق خنده و بهزاد صدیقی شخصیت شناسی را به هنرجویان آموزش می دهند.

نخستین دوره کارگاه های کوتاه مدت سینما و تئاتر آموزش آزاد دانشگاه هنر و موسسه افرامانا در هفته سوم و چهارم خردادماه ۱۳۹۸ توسط مؤسسه فرهنگی هنری افرامانا برگزار می شود.

علاقه مندان برای شرکت و ثبت نام در نخستین دوره کارگاه‌های تخصصی و آموزشی این مؤسسه می‌توانند با شماره تلفن‌های ۶۶۴۸۲۷۳۴ و ۰۹۳۵۹۵۵۹۴۱۱ تماس بگیرند.