تجلیل از برگزیدگان جشنواره بیست و دوم تئاتر دانشگاهی

مراسم تجلیل از برگزیدگان بیست و دومین جشنواره تئاتر دانشگاهی کشور در پردیس فرهنگی هنری مهرسان برگزار می‌شود. به گزارش سینما خراسان به نقل از روابط عمومی پردیس فرهنگی هنری مهرسان، مراسم تجلیل و قدردانی از برگزیدگان بیست و دومین جشنواره تئاتر دانشگاهی سه شنبه ۲۵ شهریور در نگارخانه مهرسان برپا خواهد شد. در این […]


مراسم تجلیل از برگزیدگان بیست و دومین جشنواره تئاتر دانشگاهی کشور در پردیس فرهنگی هنری مهرسان برگزار می‌شود.

به گزارش سینما خراسان به نقل از روابط عمومی پردیس فرهنگی هنری مهرسان، مراسم تجلیل و قدردانی از برگزیدگان بیست و دومین جشنواره تئاتر دانشگاهی سه شنبه ۲۵ شهریور در نگارخانه مهرسان برپا خواهد شد. در این برنامه شهرام گیل آبادی مدیرعامل خانه تئاتر، محمد هادی عسگری مدیرکل فرهنگی وزارت علوم، تحقیقات و فن آوری، شهریار احمد بیگی مدیرکل فرهنگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مهرداد عظیمی رئیس مرکز تولید و فنی سیما و تنی چند از هنرمندان تئاتر کشور و دانشجویان برگزیده جشنواره حضور خواهند داشت.

این مراسم در آستانه برگزاری دوره بیست و سوم در حالی برگزار می شود که شیوع کرونا مانع تجلیل از برگزیدگان دوره قبلی شده بود و پردیس فرهنگی هنری مهرسان این مراسم را با حضور تعدادی محدود و رعایت پروتکل های بهداشتی برای قدردانی از این هنرمندان برگزار می کند.

پردیس فرهنگی هنری مهرسان در میدان انقلاب، خیابان کارگرشمالی، بالاتر از خیابان فرصت واقع شده است.