تیتراژ برنامه تلویزیونی «قرآن در تابستان» منتشر شد

مجموعه آیینی موسیقایی «سرودستان» در تازه ترین فعالیت خود تیتراژ برنامه تلویزیونی «قرآن در تابستان» شبکه قرآن و معارف سیما را منتشر کرد. دریافت ۱۱ MB به گزارش سینما خراسان، تیتراژ برنامه تلویزیونی «قرآن در تابستان» از آثار تازه مجموعه آیینی – موسیقایی «سرودستان» به مدیریت و خوانندگی امیرحسین کاکازاده و شعر رضا نباتی در […]


مجموعه آیینی موسیقایی «سرودستان» در تازه ترین فعالیت خود تیتراژ برنامه تلویزیونی «قرآن در تابستان» شبکه قرآن و معارف سیما را منتشر کرد.

دریافت ۱۱ MB

به گزارش سینما خراسان، تیتراژ برنامه تلویزیونی «قرآن در تابستان» از آثار تازه مجموعه آیینی – موسیقایی «سرودستان» به مدیریت و خوانندگی امیرحسین کاکازاده و شعر رضا نباتی در دسترس مخاطبان قرار گرفت. این در حالی است که تنظیم این قطعه بر عهده علی افسری بوده و محمدمیثم عظیمی و مهدی سلیمانی همخوانان این اثر هستند.

برنامه «قرآن در تابستان» شبکه قرآن و معارف سیما با شعار «در تابستان، مدرسه تعطیل می‌شود، اما یادگیری قرآن تعطیل نمی‌شود»، با محوریت درس کتاب‌های قرآن دوره ابتدایی (پایه‌های اول تا ششم دبستان) تولید و از شنبه پیش‌رو (۱۴ تیر ۱۳۹۹) روی آنتن پخش می‌رود.

جمله‌خوانی آیات، بیان قواعد خواندن (روخوانی، روان خوانی و تجوید)، تلفظ حروف خاص عربی، درک معنای کلمات، ترکیب‌ها و عبارات ساده و پرکاربرد قرآن، پیام‌های قرآنی و تربیتی و حفظ موضوعی قرآن کریم از محورهای تدریس روزانه است.

برنامه قرآن در تابستان برای هر پایه تحصیلی ۱۲ برنامه در ۱۲ هفته را مد نظر قرار داده است، همچنین زمان پخش از شنبه تا پنجشنبه است.