تیزر نمایش «دزدان جیبوتیج»/اختلاس‌گران محترمی که شبیه دزد نیستند!

جدیدترین تیزر نمایش «دزدان جیبوتیج» که در تماشاخانه تتماج روی صحنه است، منتشر شد. دریافت ۱۴ MB به گزارش پایگاه خبری سینما خراسان، جدیدترین تیزر نمایش «دزدان جیبوتیج» نوشته و کارگردانی سیدحسام شریفی که اجرای خود را از ۲۴ مرداد ماه در تماشاخانه تتماج آغاز کرده است، منتشر شد. این نمایش ساختاری کمدی فانتزی دارد […]


جدیدترین تیزر نمایش «دزدان جیبوتیج» که در تماشاخانه تتماج روی صحنه است، منتشر شد.

دریافت ۱۴ MB

به گزارش پایگاه خبری سینما خراسان، جدیدترین تیزر نمایش «دزدان جیبوتیج» نوشته و کارگردانی سیدحسام شریفی که اجرای خود را از ۲۴ مرداد ماه در تماشاخانه تتماج آغاز کرده است، منتشر شد.

این نمایش ساختاری کمدی فانتزی دارد و به روایت زندگی مردمی می‌پردازد که از سر نیاز دست به دزدی می‌زنند. داستان این نمایش حول یک تعاونی می‌گذرد که تعدادی از کارکنان آن مشغول دزدی از تعاونی و حتی از همدیگر هستند. شخص پاکدست این نمایش یک کارتن خواب تحصیل کرده است که در آخر به عنوان مجرم دستگیر می‌شود.

این اثر نمایشی تا ۸ شهریور ماه هر شب ساعت ۲۰ در تماشاخانه تتماج واقع در بهار شمالی، بعد از خیابان طالقانی، کوچه یزدان نیاز، موسسه هنری هلیا به صحنه می‌رود.

گروه اجرایی این نمایش با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی مخاطبان بهای بلیت نمایش را با پنجاه در صد تخفیف به مبلغ ۱۵۰۰۰ هزار تومان در اختیار علاقه مندان قرار می دهد.