جشنواره تئاتر شهروند خارگ فرصتی برای گفتگو میان شهروندان

عبدالحمید صفایی شهردار جزیره خارگ برگزاری جشنواره تئاتر شهروندی خارگ را در ایجاد نشاط اجتماعی و گفتگوی سازنده میان مسئولان و شهروندان مؤثر و ضروری دانست. به گزارش سینما خراسان، عبدالحمید صفایی شهرداد جزیره خارگ درباره برگزاری جشنواره تئاتر شهروند خارگ عنوان کرد: یکی از رسالت‌های شهرداری در کنار پروژه‌های عمرانی پرداختن به فعالیت‌های فرهنگی […]


عبدالحمید صفایی شهردار جزیره خارگ برگزاری جشنواره تئاتر شهروندی خارگ را در ایجاد نشاط اجتماعی و گفتگوی سازنده میان مسئولان و شهروندان مؤثر و ضروری دانست.

به گزارش سینما خراسان، عبدالحمید صفایی شهرداد جزیره خارگ درباره برگزاری جشنواره تئاتر شهروند خارگ عنوان کرد: یکی از رسالت‌های شهرداری در کنار پروژه‌های عمرانی پرداختن به فعالیت‌های فرهنگی و هنری است و در این میان برگزاری جشنواره تئاتر شهروند خارگ در ایجاد نشاط اجتماعی میان شهروندان و ساخت فضایی سالم و سازنده برای گفتگو میان مسئولان و مردم بسیار مؤثر بوده است.

وی ادامه داد: از اولویت‌های ما در حمایت از برگزاری این جشنواره در کنار مفاهیم گسترده شهروندی می‌توان به بالا بردن سطح سواد رسانه‌ای و تقویت فرهنگ گفتگو و اظهار نظر در سطح شهر و به ویژه شبکه‌های اجتماعی در فضای مجازی دانست و همچنین باید به تأثیرات درمان گرانه و شگرفت هنر تئاتر در اعتلای ارزش‌های انسانی نیز اشاره کرد.

شهردار جزیره خارگ در پایان بیان کرد: تلاش می‌کنیم در سال‌های آینده این جشنواره را به صورت سراسری و کشوری برگزار کنیم تا این رویداد مؤثر تبدیل به الگویی برای سایر شهرداری‌ها شود و در این مسیر تعاملی بسیار سازنده و ارتباطی صمیمی و دوستانه میان شهرداری جزیره خارگ و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن هنرهای نمایشی شکل گرفته است.

جشنواره تئاتر شهروند خارگ ۱۰ الی ۱۴ اسفند ماه ۹۷ در جزیره خارگ در حال برگزاری است.