جو روسو فیلمنامه «استخراج ۲» را می‌نویسد

فیلم «استخراج» در حالی دارد به پربیننده‌ترین فیلم بلند نت‌فلیکس تبدیل می‌شود که این سرویس با جو روسو نویسنده‌ فیلم قبلی، برای نگارش فیلمنامه قسمت بعدی به توافق رسیده است. به گزارش سینما خراسان به نقل از آسوشیتدپرپس، کمپانی فیلمسازی «ای‌جی‌بی‌او» که به برادران روسو تعلق دارد قصد دارد قسمت دوم فیلم «استخراج» را که […]


فیلم «استخراج» در حالی دارد به پربیننده‌ترین فیلم بلند نت‌فلیکس تبدیل می‌شود که این سرویس با جو روسو نویسنده‌ فیلم قبلی، برای نگارش فیلمنامه قسمت بعدی به توافق رسیده است.

به گزارش سینما خراسان به نقل از آسوشیتدپرپس، کمپانی فیلمسازی «ای‌جی‌بی‌او» که به برادران روسو تعلق دارد قصد دارد قسمت دوم فیلم «استخراج» را که به عنوان «آزادسازی» هم شناخته می‌شود، بسازد و امیدوار است تا بتواند سم هارگریو را بار دیگر به عنوان کارگردان وارد پروژه کند.

کریس همسورث هم بار دیگر در نقش تایلر ریک بازی خواهد کرد. گرچه نت‌فلیکس تا زمانی که فیلمنامه آماده نشود، قراردادی با آنها امضا نمی‌کند.

جو روسو گفت: قرارداد با من برای نوشتن «استخراج ۲» نهایی شده و ما داریم در باره اینکه قصه باید چطور پیش برود فکر می‌کنیم.

وی افزود که هنوز تصمیمی برای اینکه داستان در زمان به عقب یا جلو برود اخذ نشده و پایانی باز در برابر مخاطب ایجاد شده است.

آنهایی که فیلم اول را دیده‌اند می‌دانند که با پایان پرابهام فیلم، احتمال بازگشت شخصیت تایلر ریک وجود دارد.

روسو بیان کرد: نحوه جلو رفتن داستان همیشه ساده بود، یک اجرای اکشن با شخصیتی که زخم‌خورده و اشتباهی مرگبار در گذشته انجام داده و به دنبال فرصتی برای جبران و رستگاری است. این مسیر می‌تواند مرگبار هم باشد.

وی افزود: نکته کلیدی این است که کارگردانی توانمند مانند سم هارگریو برای شکل دادن به صحنه‌های پرکشش اکشن مورد نیاز است.

روسو امیدوار است هارگریو که سابقه همکاری زیادی با برادران روسو دارد برای کارگردانی قسمت بعدی بازگردد.

«استخراج» که از ۲۴ آوریل در دسترس قرار گرفته اگر در چهار هفته نخست نمایشش بیش از ۹۰ میلیون تماشاگر داشته باشد رکورد ۸۵ میلیون تماشاگر «محرمانه اسپنسر» را می‌شکند و پربیننده ترین فیلم نت‌فلیکس می‌شود.