«شب کمال‌الوزاره محمودی» همزمان با اجرای «اوستاد نوروز پینه‌دوز»

همزمان با برگزاری «شب بخارا» در سالن مشاهیر مجموعه تئاتر شهر با عنوان «شب کمال الوزاره محمودی» نمایش «اوستاد نوروز پینه‌دوز» به کارگردانی رحمت امینی اجرای عمومی خود را آغاز می‌کند. به گزارش سینما خراسان، قرار است قبل از آغاز اجرای نمایش ««اوستاد نوروز پینه دوز» نوشته احمد کمال الوزاره محمودی و کارگردانی رحمت امینی […]


همزمان با برگزاری «شب بخارا» در سالن مشاهیر مجموعه تئاتر شهر با عنوان «شب کمال الوزاره محمودی» نمایش «اوستاد نوروز پینه‌دوز» به کارگردانی رحمت امینی اجرای عمومی خود را آغاز می‌کند.

به گزارش سینما خراسان، قرار است قبل از آغاز اجرای نمایش ««اوستاد نوروز پینه دوز» نوشته احمد کمال الوزاره محمودی و کارگردانی رحمت امینی در سالن قشقایی تئاتر شهر برنامه «شب بخارا» با عنوان «شب کمال الوزاره محمودی» در سالن مشاهیر تئاتر شهر برگزار شود.

برپایی این برنامه قبل از اولین اجرای این اثر نمایشی در تاریخ ۹ تیرماه ساعت ۱۸:۳۰ خواهد بود که جمشید ملک‌پور، حسن میرعابدینی، سعید اسدی، میترا علوی‌طلب و علی دهباشی در این جلسه سخنرانی خواهند کرد.

این متن در سال ۱۲۹۸ توسط میرزا احمدخان کمال‌الوزاره محمودی و با عنوان «نمایش اخلاقی، ادبی، اجتماعی» منتشر شده است.

در خلاصه داستان نمایش آمده است: اوستاد نوروز، پینه دوزی فقیر اما تنوع طلب است که با وجود داشتن ۲ همسر، با دیدن زنی زیبارو، هوس ازدواج مجدد می‌کند و برای رسیدن به خواسته‌اش، زمین و زمان را بر هم می‌زند اما…

نوید جهانزاده، سارا الهیاری، مرتضی نجفی، آیلار نوشهری، رضا دشتکی، رها آرشید، هیوا امینی، عرفان معصومی، رامین خطیب، دلارام ترکی و سحر آغاسی بازیگران این اثر نمایشی هستند که ا ز ۹ تیر ماه ساعت ۲۰:۳۰ اجرای عمومی خود را آغاز خواهد کرد.