فاصله‌گذاری اجتماعی و فاصله طبقاتی سوژه جدیدکارتون شجاعی طباطبایی

سیدمسعود شجاعی طباطبایی هنرمند کاریکاتوریست ۲ طرح جدید کارتونی خود را در ادامه مجموعه «کرونا» و «فاصله‌گذاری اجتماعی» منتشر کرده است. به گزارش سینما خراسان، سیدمسعود شجاعی طباطبایی هنرمند کاریکاتوریست و مدیرکل مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری، جدیدترین طرح‌های کارتونی خود در ادامه مجموعه «کرونا» و «فاصله‌گذاری اجتماعی» خلق کرده است. در یکی از این […]

سیدمسعود شجاعی طباطبایی هنرمند کاریکاتوریست ۲ طرح جدید کارتونی خود را در ادامه مجموعه «کرونا» و «فاصله‌گذاری اجتماعی» منتشر کرده است.

به گزارش سینما خراسان، سیدمسعود شجاعی طباطبایی هنرمند کاریکاتوریست و مدیرکل مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری، جدیدترین طرح‌های کارتونی خود در ادامه مجموعه «کرونا» و «فاصله‌گذاری اجتماعی» خلق کرده است.

در یکی از این طرح‌های کارتونی، به موضوع پروتکل‌های بهداشتی پرداخته شده است. در این طرح تاکید شده که ماسک زدن، شستشوی دست‌ها و رعایت فاصله اجتماعی از ملزومات مقابله با ویروس و بیماری کووید ۱۹ است.

در طرح دیگر نیز چند ماشین با رعایت فاصله از هم در حال حرکت هستند که در واقع طعنه‌ای به طبقه اجتماعی نیز است.

سیدمسعود شجاعی طباطبایی درباره این طرح‌های کارتونی به سینما خراسان گفت: مردم واقعاً از این فاصله طبقاتی و حتی نجومی بین بعضی از مسئولان و خودشان به ستوه آمده‌اند، در عین حال با آمدن ویروس جهش یافته کووید ۱۹، توجه به نکات و پروتکل‌های بهداشتی خیلی لازم است!