فیلم کارگاه مجازی «مستند بحران» محسن اسلام‌زاده منتشر شد

بخش دوم «کارگاه مجازی انتقال تجربه مستند بحران» که همزمان با بحران همه‌گیری بیماری کرونا تهیه شده است، در فضای مجازی منتشر شد. به گزارش سینما خراسان به نقل از روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، بخش دوم «کارگاه مجازی انتقال تجربه مستند بحران» که همزمان با بحران همه‌گیری بیماری کرونا در مرکز […]


بخش دوم «کارگاه مجازی انتقال تجربه مستند بحران» که همزمان با بحران همه‌گیری بیماری کرونا تهیه شده است، در فضای مجازی منتشر شد.

به گزارش سینما خراسان به نقل از روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، بخش دوم «کارگاه مجازی انتقال تجربه مستند بحران» که همزمان با بحران همه‌گیری بیماری کرونا در مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی تهیه شده، در فضای مجازی منتشر شد. این بخش به انتقال تجربیات محسن اسلام‌زاده درباره مستند بحران اختصاص دارد.

مجموعه این کارگاه‌ها در ۴ سرفصل مختلف برگزار شده و فیلم آن به شکل Offline قابل دانلود و بازبینی روی وب‌سایت مرکز گسترش، پایگاه خبری سینماتجربی، صفحات فضای مجازی و آپارات است.

کارگاه انتقال تجربه محسن اسلام‌زاده ذیل عنوان مستند بحران ۱ و ۲ تهیه و پخش شده است. این فیلمساز مشهدی، از چهره‌های موفق در تولید مستندهایی در مناطق بحرانی به ویژه کشور افغانستان است که در پرونده فیلمسازی‌اش، آثاری چون «تنها میان طالبان»، «قصر قند»، «آقای دادستان»، «رویای مرجان»، «زندگی میان پرچم‌های جنگی» به چشم می‌خورد.

هفته قبل نیز مصطفی جلالی‌فخر به بهداشت گروه‌های مستندسازی در زمان بحران پرداخته بود. فیلم این کارگاه هم قابل دسترسی است.

در ۲ هفته آینده هم ۲ کارگاه مستند پس از بحران توسط محمدسعید محصصی و مستند بحران از منظر تولید توسط مرتضی شعبانی در شبکه‌های مجازی منتشر خواهد شد.