اکران فیلم‌های بیست و یکمین جشنواره فیلم فجر مشهد افزایش یافت ‌

مدیر کل فرهنگ ‌و ارشاد اسلامی استان خراسان رضوی گفت که شمار فیلم‌های بیست و یکمین جشنواره فیلم فجر مشهد افزایش یافت و از ۱۸ به ۲۶ اکران رسید.

به گزارش سینما خراسان ، محمد حسین زاده سه شنبه شب در حاشیه دومین شب از جشنواره فیلم فجر مشهد در سینما آفریقا افزود: تاکنون نمایش ۱۸ فیلم در سینما آفریقا، پردیس سینمایی هویزه و سیمرغ مشهد قطعی شده بود و در روز نخست پنج فیلم در آنها اکران شد.

وی بیان کرد: سینماهای اطلس، گلشن، پارک بازار، برفی، ویلاژتوریست، مهر کوهسنگی نیز به سینماهای میزبان جشنواره فیلم فجر مشهد افزوده شدند و از فردا در سانس های مختلف فیلمهای جشنواره را به نمایش می گذارند.

حسین زاده اظهار کرد: بر این اساس تا ۲۲ بهمن ماه در سینما آفریقا ویژه اصحاب رسانه و فرهنگ و هنر ۲۶ فیلم و در سایر سینماهای مشهد و طرقبه شاندیز ۲۲ فیلم به نمایش در خواهد آمد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: در تلاش هستیم پس از جلب رضایت تهیه کنندگان، فیلمهای باقیمانده چهل و دومین جشنواره فیلم فجر را نیز به فهرست فیلمهای این جشنواره اضافه کنیم تا ۳۱ فیلم در مشهد به نمایش گذاشته شود.

وی اظهار کرد: علاقه مندان می توانند برای تهیه بلیت جشنواره فیلم فجر مشهد به سایتهای آی تیکت، گیشه ۷، سینما تیکت و ایران تیکت مراجعه کنند.

جدول جدید جشنواره فیلم فجر مشهد ذیل این خبر در معرض دید هنردوستان است.