مسابقه بین‌المللی نقاشی «دست‌های پاک» کانون به قدم آخر رسید

آیین پایانی مسابقه بین‌المللی نقاشی «دست‌های پاک» به‌صورت مجازی از مشهد و در سایت این رویداد پخش می‌شود. به گزارش سینما خراسان به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، آئین پایانی مسابقه بین‌المللی نقاشی دست‌های پاک در مشهد مقدس روز دوشنبه ۱۹ آبان به صورت مجازی برگزار می‌شود. سایت این مسابقه […]


آیین پایانی مسابقه بین‌المللی نقاشی «دست‌های پاک» به‌صورت مجازی از مشهد و در سایت این رویداد پخش می‌شود.

به گزارش سینما خراسان به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، آئین پایانی مسابقه بین‌المللی نقاشی دست‌های پاک در مشهد مقدس روز دوشنبه ۱۹ آبان به صورت مجازی برگزار می‌شود.

سایت این مسابقه هنری به نشانی اینترنتی cong-phcai.mums.ac.ir از ساعت ۲۱ روز دوشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۹ این آئین را به‌صورت زنده از شهر مقدس مشهد پخش می‌کند.

در این میان هم‌زمان با شیوع بیماری کرونا در ایران و تعداد زیادی از کشورهای جهان، فراخوان مسابقه بین‌المللی دست‌های پاک نجات بخش زندگی در رشته نقاشی و با موضوع بهداشت فردی و شست‌وشوی دست‌ها از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان رضوی منتشر شد.

بر اساس این فراخوان، کودکان و نوجوانان ۴ الی ۱۸ سال در بخش ملی و بین‌المللی از ۲۷ کشور جهان آثار خود را تا پایان مرداد در سایت www.paint.fast.kpf.ir بارگذاری کردند و حدود ۹ هزار اثر از ایران و ۲۷ کشور جهان به این مسابقه ارسال شد که اکنون در مرحله داوری است.

دانشگاه علوم پزشکی مشهد و مرکز کنترل عفونت بیمارستان‌های دانشگاه ژنو سوئیس به عنوان مرکز همکار سازمان بهداشت جهانی در ایمنی بیمار در برگزاری این رویداد با کانون مشارکت داشتند.