نمایشگاه نقاشی «پالت رنگی من» در کیش افتتاح شد

نمایشگاه انفرادی نقاشی بهناز معاونی با عنوان «پالت رنگی من» ۷ اسفندماه در گالری هتل صدف کیش گشایش یافت. به گزارش سینما خراسان، نمایشگاه نقاشی بهناز معاونی روز پنج‌شنبه ۷ اسفندماه با حضور سعید پورعلی معاون فرهنگی و اجتماعی کیش، عالمه خسروی رئیس اداره امور زنان کیش و بدریه بحرینی مدیر امور هنری معاونت فرهنگی […]


نمایشگاه انفرادی نقاشی بهناز معاونی با عنوان «پالت رنگی من» ۷ اسفندماه در گالری هتل صدف کیش گشایش یافت.

به گزارش سینما خراسان، نمایشگاه نقاشی بهناز معاونی روز پنج‌شنبه ۷ اسفندماه با حضور سعید پورعلی معاون فرهنگی و اجتماعی کیش، عالمه خسروی رئیس اداره امور زنان کیش و بدریه بحرینی مدیر امور هنری معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش در گالری هتل صدف کیش با رعایت پروتکل‌های بهداشتی گشایش یافت و تا ۱۱ اسفندماه ادامه دارد.

بهناز معاونی درباره این نمایشگاه گفت: در این نمایشگاه ۲۴ تابلو در سبک رئال و امپرسیون به نمایش در آمده و تکنیک رنگ روغن برای خلق آثار بهره گرفته شده است. بیشتر آثار، چیدمان‌هایی است که در خلق آن از طبیعت بی‌جان، خانه‌های روستایی شاندیز مشهد و آثار تاریخی و طبیعت جزیره کیش الهام گرفته‌ام.

معاونی که دانش آموخته ادبیات است از ۲۰ سال قبل به صورت حرفه‌ای شروع به نقاشی کرد و این نهمین نمایشگاه او است. نمایشگاه‌های قبلی وی در نگارخانه سروش مشهد، نگارخانه میرک مشهد، فرهنگسرای امام رضا (ع) مشهد، نمایشگاه بین‌المللی کیش، فرهنگسرای سنایی کیش و نمایشگاه گروهی در دامون کیش بوده است.

ساعت بازدید از نمایشگاه هم همه روزه ساعت ۱۱ الی ۱۳ و عصرها از ساعت ۱۹ الی ۲۱ است.