پوستر فیلم مستند داستان بارانی در مشهد رونمایی شد

پوستر مستند بلند «داستان بارانی» مشتمل بر داستان سفری طولانی به مقصدی نزدیک و به نویسندگی و کارگردانی «حسین نژادموسی» در مشهد رونمایی شد.

به گزارش سینما خراسان به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضویی، مستند «داستان بارانی» روایتگر بخشی از زندگی جوانی به نام «رضا بارانی» است که در سیستان متولد شده و سال‌ها است در مشهد زندگی می کند.

این مستند به نویسندگی و کارگردانی «حسین نژاد موسی» امسال به بخش شهید آوینی هفدهمین جشنواره بین المللی سینما حقیقت راه یافته است و امروز و در آستانه برگزاری هفدهمین جشنواره بین المللی سینما حقیقت، پوستر آن با حضور «مجید عسکری» رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی خراسان رضوی در یکی از لوکیشن های ساخت این مستند در مشهد رونمایی شد.

گفتنی است، این فیلم در مرکز مستند سوره و حوزه هنری انقلاب اسلامی خراسان رضوی تهیه شده و «شمسه فیلم» مجری این طرح بوده است. «هاشم مسعودی» و «مجتبی احسانی» تهیه کنندگان آن بوده اند و درساخت این اثر، فیلمبرداری بر عهده «سعید هوشمند» و «علی محمد خانیکی»، صدابرداری بر عهده «امیرحسین سوقندی»، تدوین بر عهده «مجتبی احسانی»، اصلاح رنگ بر عهده «یحیی محمدعلیی»، آهنگسازی بر عهده «مسعود سخاوت دوست»، طراحی و ترکیب صدا بر عهده «سلمان ابوذر» و مدیریت تولید بر عهده «علی اکبر حسن‌زاده» بوده است.