پیاده راه شهریار تاثیرگذاری فرهنگی بالایی خواهد داشت

شهردار تهران گفت: افتتاح پیاده راه شهریار جزو پروژه‌های کوچک مقیاس با تأثیر گذاری بالای فرهنگی است و طبق ضوابط عرضه محصولات فرهنگی در این محدوده بررسی می‌شود. به گزارش سینما خراسان، پیروز حناچی در حاشیه آئین افتتاح پیاده راه شهریار در جمع خبرنگاران گفت: این پیاده راه در مجموعه فرهنگی قرار گرفته و پتانسیل کارهای […]


شهردار تهران گفت: افتتاح پیاده راه شهریار جزو پروژه‌های کوچک مقیاس با تأثیر گذاری بالای فرهنگی است و طبق ضوابط عرضه محصولات فرهنگی در این محدوده بررسی می‌شود.

به گزارش سینما خراسان، پیروز حناچی در حاشیه آئین افتتاح پیاده راه شهریار در جمع خبرنگاران گفت: این پیاده راه در مجموعه فرهنگی قرار گرفته و پتانسیل کارهای فرهنگی بزرگ است.

وی افزود: افتتاح این پروژه با یک هفته تعویق افتاده تا ضوابط مناسب سازی معلولین صورت گیرد و اکنون خوشبختانه این پیاده راه افتتاح شد.

حناچی گفت: افتتاح پیاده راه شهریار جزو پروژه‌های کوچک مقیاس با تأثیر گذاری بالای فرهنگی است و طبق ضوابط عرضه محصولات فرهنگی در این محدوده بررسی می‌شود.

شهردار تهران در خصوص اینکه راه اندازی پله برقی پل‌های هوایی به کجا رسید و خرابی پله‌های مترو چگونه بررسی می‌شود، گفت: پله برقی‌های شهر چالشی است که به دلیل شرایط تحریم مواجهیم.

وی افزود: بر اساس طرح تفصیلی پایتخت پروژه‌های فرهنگی دیگر از جمله لاله زار تا انتهای بازار و پروژه ری تا حرم حضرت عبدالعظیم از جمله این پروژه‌ها است.

به گفته حناچی مناسب سازی اماکن و فضای عمومی پایتخت مدنظر ماست و تا این مسائل حل نشود افتتاح پروژه‌ها را انجام نمی‌دهیم.