گاز پردیس سینمایی گلشن قطع شد

در پی قطع گاز مجتمع آرمیتاژ مشهد توسط فرمانداری به عنوان یکی از مراکز تجاری پرمصرف این کلانشهر، پردیس سینمایی گلشن واقع در این مرکز نیز دچار قطعی گاز شده است.

مدیر پردیس سینمایی گلشن روز یکشنبه در گفتگو با خبرنگار سینما خراسان در تایید قطع گاز این سینما گفت: امروز گاز مجتمع تجاری آرمیتاژ و متعاقب آن گاز سالنهای سینمایی قطع شد اما هنوز گرما در سالنها مانده و فضا سرد نشده است.

فرزین جیرانی افزود: در صورتی که گرمای باقی مانده در سالنهای کوچک این پردیس سینمایی تا ساعاتی دیگر از بین برود و سرما حاکم شود، ناگزیر به تعطیلی خواهیم بود.

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه گاز قطع شده است، به احتمال زیاد تا ساعاتی دیگر هوای سالنهای سینما سرد خواهد شد، حال اکران فیلم در سینما گلشن را ادامه خواهیم داد تا زمانی که فضای سرد سالنها دیگر مناسب حضور تماشاگران نباشد.

به گزارش سینما خراسان، فرماندار مشهد روز یکشنبه از مراکز تجاری و ادارات فعال در این کلانشهر با هدف نظارت بر مصرف بهینه گاز بازدید و اعلام کرد که تاکنون گاز سه مجتمع تجاری در نقاط مختلف شهر و سرپرستی شعب یک بانک در مشهد به دلیل رعایت نکردن ضوابط قطع شده است.

محسن داوری در جمع خبرنگاران افزود: مطابق مصوبه ستاد مدیریت بحران همه واحدهای تجاری مشهد باید در شرایط کنونی از سوخت جایگزین استفاده کنند، در حال سرکشی از مجتمع‌ها هستیم که اگر از گاز شهری استفاده می کنند، گازشان قطع شود.