۳۰ نمایش در دومین روز جشنواره تئاتر خیابانی مریوان به اجرا درآمد

در روز دوم چهاردهمین دوره جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان ۳۰ نمایش‌ داخلی و خارجی در معابر عمومی و پارک های این شهر به نمایش درآمد. به گزارش پایگاه خبری سینما خراسان به نقل از مهر، برنامه های چهاردهمین جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان همچنان ادامه دارد و بر اساس برنامه ریزی های […]


در روز دوم چهاردهمین دوره جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان ۳۰ نمایش‌ داخلی و خارجی در معابر عمومی و پارک های این شهر به نمایش درآمد.

به گزارش پایگاه خبری سینما خراسان به نقل از مهر، برنامه های چهاردهمین جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان همچنان ادامه دارد و بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته، علاوه بر اجرای نمایش های حاضر در بخش مسابقه برنامه جنبی نیز در دستور کار قرار دارد.

روز یکشنبه و همزمان با دومین روز از این جشنواره ابتدا کنفرانس تئاتر ملل از ساعت ۱۱ صبح در سالن آمفی تئاتر ارشاد اسلامی با حضور سامان خلیلیان رییس کانون تئاتر خیابانی کشور و اساتید و کارگردانان ۱۱ کشورخارجی که در این فستیوال حضور داشتند برگزار شد.

در ادامه برنامه های روز سوم این جشنواره نمایش شکست غول بیکاری از بروجرد ساعت ۱۶.۳۰ در دریاچه زریبار، بریدگی از نیما ایمانزاده از سنندج در محل خورشید زریوار، رژه نمایش اثر الکساندر لیاخوف از اکراین در محل پارک شانو، شال برون اثر امیر امینی از لاهیجان در روستای دره تفی و میر نوروزی از نامق خدایار از مریوان در محل پارک ملت در میان استقبال پر شور مردم اجرا شد.

در ادامه این برنامه ها از ساعت ۱۷:۱۵ دقیقه عصر نیز اثر محورهای مورد تایید فراخوان اثر میلاد حسین زاده از آستان اشرفیه در دریاچه زریبار، بل ۲۱۴ اثر مصطفی کولیوندی از ایلام در محل پارک ملت، روزن اثر رها سلیمانی و سعید اسد سنگابی از تهران در محل نگارخانه و از ساعت ۱۸ کلدی می خواند اثر سید علی فخر حسینی از گنبد کاووس در محل دریاچه زریوار، دلقک اثر سابریتو از برزیل در محل پارک ملت، ایستگاه اثر آلبرت بیگجانی از تهران در محل پارک شانو، گل پری سعید بادیتی از زاهدان در محل شهرک هجرت اجرا شد.

همچنین با اعلام قبلی دبیرخانه دو کارگاه خارجی نیز برگزار شد. کارگاه آموزشی کشور هلند روز یکشنبه سوم شهریور از ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه تا ۱۱ صبح و در نوبت عصر از ساعت ۱۶ تا ۱۹ برگزارشد و کارگاه آموزشی کشور مکزیک نیز از ساعت ۹ تا ۱۱ و ۳۰ دقیقه صبح و در نوبت عصر از ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه تا ۱۹ و ۳۰ دقیقه برگزار شد.