آمار تماشاگران کنسرت «هنر برای همه» اعلام شد/ استقبال ۵ هزار نفری

سازمان فرهنگی هنری شهرداری با انتشار گزارشی از استقبال ۵ هزار نفری مخاطبان تهرانی پیرامون برگزاری کنسرت‌های پروژه «هنر برای همه» به خوانندگی محمد معتمدی خبر داد. به گزارش سینما خراسان به نقل از رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، کنسرت‌های «هنر برای همه» در حالی روزهای چهارم تا هفتم فروردین به خوانندگی محمد […]


سازمان فرهنگی هنری شهرداری با انتشار گزارشی از استقبال ۵ هزار نفری مخاطبان تهرانی پیرامون برگزاری کنسرت‌های پروژه «هنر برای همه» به خوانندگی محمد معتمدی خبر داد.

به گزارش سینما خراسان به نقل از رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، کنسرت‌های «هنر برای همه» در حالی روزهای چهارم تا هفتم فروردین به خوانندگی محمد معتمدی در پردیس تئاتر تهران روی صحنه رفت که بیش از ۵ هزار نفر از این برنامه‌ها دیدن کردند.

در بخشی از این گزارش آمده است: سلسله کنسرت‌های «موسیقی برای همه» ذیل برنامه «هنر برای همه» از چهارم تا هفتم فروردین ماه سال جاری با ۶ اجرا توسط محمد معتمدی در پردیس تئاتر تهران برگزار شد. بلیت این کنسرت‌ها در همه ردیف‌های سالن با قیمت ۲۵ هزار تومان به فروش رسید و ۸۴۴ مخاطب در هر اجرا حضور داشتند که مجموع مخاطبان این کنسرت‌ها به بیش از پنج هزار نفر می‌رسد.

علیرضا زند وکیلی معاون هنری سازمان فرهنگی هنری نیز در این گزارش توضیح داده: طرح هنر برای همه با هدف دسترسی همه اقشار جامعه به برنامه‌های فاخر هنری اجرا می‌شود. این طرح روز چهارم فروردین و با اجرای محمد معتمدی خواننده فاخر و ارزشی آغاز شد و به طور میانگین از چهارم تا هفتم فروردین روزی دو سانس کنسرت داشتیم. «هنر برای همه» از جمله برنامه‌های مهمی است که برای سال ۹۸ تدوین شده و در طول سال ادامه خواهد یافت. هنر برای همه یعنی هنر آن هم از جنس فاخر و درجه یک در دسترس عموم قرار بگیرد. البته همان طور که می‌دانید قیمت بلیط کنسرت‌ها و تئاترهای فاخر گران است و معمولاً قشر متوسط جامعه هم برای خرید آنها مشکل دارند، چه برسد به اقشار ضعیف جامعه که به دلیل این قیمت‌ها از فضای هنر دور می‌مانند. از این رو با رسانه‌ای شدن این طرح و تبلیغات گسترده آن در فضاهای مجازی، هنرمندان فاخری که نگاه مردمی‌تری دارند به این جریان پیوستند و در طول سال دیگر هنرمندان از رشته‌های مختلف هنری کار خود را در قالب این طرح برای مردم اکران و اجرا خواهند کرد.