ارسال ۶۵ نمایشنامه به جشنواره ملی تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک

اندیمشک- دبیر بیست و ششمین جشنواره ملی تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک گفت: ۶۵ نمایشنامه از ۱۵ استان کشور و منطقه آزاد اروند به این دبیرخانه ارسال شد. علی بازگیر در گفت‌وگو با سینما خراسان اظهار کرد: آثار رسیده از استان‌های تهران، بوشهر، همدان، فارس، البرز، قزوین، منطقه آزاد اروند، گیلان، لرستان، قم، کرمان خراسان رضوی، […]


اندیمشک- دبیر بیست و ششمین جشنواره ملی تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک گفت: ۶۵ نمایشنامه از ۱۵ استان کشور و منطقه آزاد اروند به این دبیرخانه ارسال شد.

علی بازگیر در گفت‌وگو با سینما خراسان اظهار کرد: آثار رسیده از استان‌های تهران، بوشهر، همدان، فارس، البرز، قزوین، منطقه آزاد اروند، گیلان، لرستان، قم، کرمان خراسان رضوی، مرکزی، قزوین، کرمانشاه و خوزستان است.

وی افزود: این جشنواره به صورت ویژه و به سبب رعایت شیوه‌نامه‌های ابلاغی ستاد ملی کرونا و حفظ سلامت هنرمندان و مخاطبان تئاتر با رویکرد نمایشنامه‌نویسی برگزار شده است.

بازگیر گفت: با توجه به موضوعات خاص این دوره از جشنواره که بیشتر در خصوص شهرستان اندیمشک و استان خوزستان بود، استقبال خوبی از سوی نمایشنامه نویسان سراسر کشور از این جشنواره صورت پذیرفته است.

وی با بیان اینکه داوری این دوره از جشنواره را شهرام کرمی، لیلی عاج و مهدی آشوغ به عهده دارند، تصریح کرد: نتایج داوری آثار و اعلام اسامی برگزیدگان و همچنین مراسم اختتامیه در هفته‌ی پایانی بهمن‌ماه سال جاری انجام خواهد شد.

وی افزود: این جشنواره توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اندیمشک و با حمایت و همکاری اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و همچنین انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان برگزار می‌شود.

دبیر بیست و ششمین جشنواره ملی تئاتر لاله‌های سرخ اظهار امیدواری کرد که این جشنواره ملی در سال ۱۴۰۰ و شرایط پساکرونا و عادی شدن شرایط جامعه از حیث این بیماری همانند دوره‌های پیشین با حضور هنرمندان گروه‌های نمایشی سراسر کشور، مخاطبان و علاقه‌مندان هنر نمایش برگزار شود.