سه فیلم دیگر بخش «مروری بر آثار سینمای آلمان» معرفی شدند

سه فیلم دیگر از آثاری که در بخش «مروری بر آثار سینمای آلمان» سی‌وهفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر به نمایش درمی آیند، معرفی شد. به گزارش سینما خراسان به نقل ستاد خبری سی و هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر، سه فیلم «الهه دریا»، «مرد یخی» و «آنچه ما را نابود نمی کند» از آثار متفاوت […]


سه فیلم دیگر از آثاری که در بخش «مروری بر آثار سینمای آلمان» سی‌وهفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر به نمایش درمی آیند، معرفی شد.

به گزارش سینما خراسان به نقل ستاد خبری سی و هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر، سه فیلم «الهه دریا»، «مرد یخی» و «آنچه ما را نابود نمی کند» از آثار متفاوت سینمای آلمان در بخش «مروری بر آثار سینمای آلمان» در سی و هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر به نمایش در می آیند. تعداد فیلم‌های آلمانی جشنواره جهانی فیلم فجر ۶ اثر است.

سه فیلم «بیست و پنج کیلومتر بر ساعت»، «از این سبزتر نمی‌شد، باغبان این را گفت و پرواز کرد» و «دروازه بان» دیگر آثار بخش «مروری بر آثار سینمای آلمان» است که پیش از این معرفی شده اند.

آدرس سایت رسمی جشنواره Fajriff.com و پست الکترونیکی جشنواره Info@Fajriff.com است.

سی و هفتمین دوره جشنواره جهانی فیلم فجر از ۱۸ تا ۲۶ آوریل ۲۰۱۹ (۲۹ فروردین تا ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸) به دبیری رضا میرکریمی در تهران برگزار می‌شود.