عرضه فیلم‌هایی از بیضایی و تبریزی در نمایش خانگی

فیلم های «زهر عسل»، «شاید وقتی دیگر» و «همیشه پای یک زن در میان است» در شبکه نمایش خانگی توزیع شد.

به گزارش سینما خراسان به نقل از ایرنا، سه فیلم سینمایی «زهر عسل» ساخته ابراهیم شیبانی، «شاید وقتی دیگر» ساخته بهرام بیضایی و «همیشه پای یک زن در میان است» ساخته کمال تبریزی در شبکه نمایش خانگی توزیع شد.

فیلم سینمایی «زهر عسل» اولین ساخته ابراهیم شیبانی و محصول سال ۱۳۸۲ است. این فیلم در ژانر جنایی قرار می‌گیرد و بازیگرانی همچون مهناز افشار، محمدرضا گلزار و شهاب حسینی در آن ایفای نقش می کنند.
این فیلم تنها بازی مشترک شهاب حسینی و محمدرضا گلزار تلقی می‌شود.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: زوج جوانی با نام سینا و شراره برای گذراندن ماه عسل به شمال می‌روند و با اتفاقات غیرمنتظره‌ای روبه‌رو می‌شوند.

فیلم سینمایی «شاید وقتی دیگر» به نویسندگی و کارگردانی بهرام بیضایی و تهیه کنندگی هوشنگ نورالهی و محصول سال ۱۳۶۶ است. این فیلم در ژانر معمایی قرار می گیرد و در آن بازیگرانی همچون سوسن تسلیمی، داریوش فرهنگ، علیرضا مجلل و سیامک اطلسی ایفای نقش می‌کنند.

این فیلم پس از «رگبار»، «کلاغ»، «چریکه تارا»، «غریبه و مه» و «مرگ یزدگرد» ششمین ساخته سینمایی بهرام بیضایی تلقی می شود. همچنین «شاید وقتی دیگر» را باید آخرین نقش آفرینی سوسن تسلیمی در سینمای ایران دانست.

فیلم «شاید وقتی دیگر»، داستان یک گوینده رادیو و تلویزیون به نام مدبر است که همسرش را به همراه یک مرد غریبه در فیلم مستندی که در حال دوبله فیلم بوده می‌بیند. مدبر به کمک کارگردان و تدوینگر مستند سعی دارد مرد غریبه را پیدا کند.

فیلم سینمایی «همیشه پای یک زن در میان است» به کارگردانی کمال تبریزی، فیلمنامه رضا مقصودی و نغمه ثمینی و تهیه کنندگی محسن علی اکبری است. این فیلم در ژانر کمدی و محصول سال ۱۳۸۷ است و در آن گلشیفته فرهانی، مهران مدیری، رضا کیانیان و حبیب رضایی ایفای نقش می‌کنند.

فیلم «همیشه پای یک زن در میان است»، داستان زن و شوهر جوانی است که با وجود ازدواج عاشقانه، کارشان به طلاق می‌رسد و در این میان پای آدم‌های زیادی به ماجرا باز می‌شود. این فیلم برای نخستین بار در بخش مسابقه بیست و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر رونمایی شد و در چهار رشته بازیگری نامزد دریافت سیمرغ بلورین بود و موفق به دریافت سیمرغ بهترین فیلم از نگاه تماشاگران شد.

این سه فیلم در پلتفرم فیلم‌نت منتشر شده است.